Usch din stackare!! Krya på dig!Rekommenderar INTE att kombinera graviditet och influensa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch din stackare!! Krya på dig!Rekommenderar INTE att kombinera graviditet och influensa
Ja och det lär ju inte vara första gången någon kommer till förlossningen med äldre syskon i släptåg. De hjälper ju till att fixa så gott det går Storebror var ovanligt tyst och lugn och de sa att det ofta blev så även med "vildare" syskon när de väl var skarpt läge så att sägaSpännande läsning! @Jordgubblime Min förra förlossning gick också rätt snabbt (vattnet gick utan förvarning vid åtta, bebis kom kl två), och vår barnvakt till storebror är också en bit bort så har lite samma ”farhågor” som ni, men det löser sig ju alltid på nåt sätt
Hittade denNågon som vet var listan är? Vem är näst på tur?
Börjar få mer ont i svanskota och vad jag tror är vänster fog. Någon som har erfarenhet av att använda foglossningsbälte? Vilken modell? När ska man använda det?@heartstring Hur är det? Hur går det för er?
Kan det varit det istället för influensa?Här går det inte bra. Efter rutinkoll hos bm blev det raka vägen till förlossningen där jag nu är inlagd minst en natt för troligtvis havandeskapsförgiftning.
Kan det varit det istället för influensa?
Din stackare!!!!!
Här går det inte bra. Efter rutinkoll hos bm blev det raka vägen till förlossningen där jag nu är inlagd minst en natt för troligtvis havandeskapsförgiftning.
Men ojdå! Var det blodtrycket som hade skjutit i höjden?
Ja på vanliga kontrollen hos bm så hade blodtrycket skjutit i höjden + protein i urinen och mycket svullnad. Så fick fortsätta raka vägen till förlossningen.
Usch vad jobbigt! Vad är planen nu, tänker att man vill hålla bebis kvar på insidan så länge det är möjligt utan att äventyra ditt mående?
Ja typ. Först få ordning på blodtrycket. Nu börjar det gå neråt lite i alla fall efter massa medicin. Sen är det prover i morgon som får visa om det verkligen är havandeskapsförgiftning eller blodtrycket som stuckit iväg av annan orsak. Dom säger ju att det snabbt kan vända så att man blir väldigt dålig så då måste hon ju ut. Ikväll ska vi få information av neonatal-avdelningen, hur allt funkar där och så
Ja typ. Först få ordning på blodtrycket. Nu börjar det gå neråt lite i alla fall efter massa medicin. Sen är det prover i morgon som får visa om det verkligen är havandeskapsförgiftning eller blodtrycket som stuckit iväg av annan orsak. Dom säger ju att det snabbt kan vända så att man blir väldigt dålig så då måste hon ju ut. Ikväll ska vi få information av neonatal-avdelningen, hur allt funkar där och så