Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag slutade må illa kanske v. 9-.10, minns inte riktigt. Märker inte av bebis nu förutom att magen växer.
Någon som kan ge mig lite hopp om att vidrigt illamående inte håller i sig förevigt? Är i 7+3 och mår illa hela dagarna, jättejobbigt .
Det kommer säkert gå bra! När är UL?
Håller tummarna att det växer som det ska! Kan det vara så att äl varit senare än du trott?
Kl
Någon som kan ge mig lite hopp om att vidrigt illamående inte håller i sig förevigt? Är i 7+3 och mår illa hela dagarna, jättejobbigt .
För mig var det tvärtom, blev illamående när jag var hungrig. Så himla skönt nu! Det enda jag inte står ut med är lukten av bananJag trodde ju att mitt knep att äta heeela tiden höll illamåendet borta. Men nu har jag testat att hålla upp i ätandet några timmar och jag har inte mått illa
Så jag räknar det som att mitt värsta illamående bara höll i sig i en -två veckor och nu känns det red
Jo det skulle kunna vara så men jag hade ju en blödning där exakt den dagen som jag hade beräknad mens så tolkade det som att ÄL varit i tid men jag kollade ju aldrig med stickor den sykeln.
Har du provat åksjukearmband? Väldigt individuellt om det fungerar eller inte men jag upplevde att illamåendet blev mycket lindrigare och jag kräktes inte den första tiden.Nu mår jag bra på dagara men har jag problem på eftermiddagarna i stället och då kommer kväljningarna mest utan förvarning. Mår inte direkt jätte dåligt utan måste bara kräkas.
Usch hoppas det går över! Jag sitter och kollar på Göteborg horse show, har inte haft häst på typ 5 år... Abstinens deluxe .Mysigt... Ont i höfterna. Tror inte de är tidiga foglossning utan "hormonellt" får samma vid mens och har ibland så ont att jag inte vill gå heller (eller sitta/ligga)