H växte 20 cm på sina första 6 månader och gick upp nästan 5 kg.
Första pmsen på 16 månader, som en hästspark i ansiktet. Fy fan
Första pmsen på 16 månader, som en hästspark i ansiktet. Fy fan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har också en bebis med lite större närhetsbehov för stunden. Läste i Wonderweeksappen att de har ett litet "minisprång" just nu, kan ju förklara saken.I helgen sov bebisen som en stock men sista två nötterna har han varit väldigt orolig och vaknat ofta. Inatt fick han ligga bredvid mig istället för i sin säng och han låg nära nära. Har blivit rätt mammig och det känns som ett utvecklingssprång.
Vi har visserligen en annan vagn men med liknande ficka, vi har myggnätet där! Bra på sommaren för att det alltid kan följa med om det skulle komma mycket flygfän. Det är mitt tips!Har även en förvaringsficka i suflettens "rygg" som jag inte riktigt förstår vitsen med.
det är inte luftutsläpp/tittlucka i förvaringen på suffletten då?Har en Cresent comfort med fasta hjul. Har en hård ligglift som vi la undan för 1 månad sen. Nu är han för lång för den. Går att vinkla ryggen nästan helt, men han halvsitter ju för det mesta i den nu. Fick med överdel som går att använda som lock till liggdelen och omvandla till åkpåse i sittdelen med dragkedja. Har ett parasoll med och regnskydd. Förvaringen under var rymligare än jag först trodde. Två matkassar och toarulle 8p får plats
Har även en förvaringsficka i suflettens "rygg" som jag inte riktigt förstår vitsen med.
Väldigt nöjd med den än, väldigt bekväm och går att svänga utan att behöva lyfta på framhjulen ständigt även om en fjäder fick för sig att hoppa bort igår... Inte lyckats få dit den igen så får se hur länge den håller nu.
Edit: även vändbar med handtaget ist. för att vända hela sitsen.
Det
det är inte luftutsläpp/tittlucka i förvaringen på suffletten då?
Vi mätte senast för 1 månad sen. Han hade ju en liten dipp 2 månader sedan, antar att han tar igen det nu. :biggrin:
Han är 6 månader, nyfödd var han 53 cm och 3300gr till 68.5 cm och 7520gr.
Siri vägrade flaska en lång period. Nu kan hon dricka ur flaska ibland men hon föredrar alla gånger pipmugg! Vi har en variant som hon måste suga lite för att det ska komma, så det inte rinner för fort (det uppskattas inte). Så får han inte det till att funka så kan det vara en lösningAlva har fattat smak för mat nu iaf och mumsar glatt i sig det jag äter om hon får smaka. Igår blev det lax och potatisgratäng som hon fick lite av. Behöver tydligen inte vara puré heller bara det är mjukt.
Pappan har haft henne ensam 4 h idag när jag var på hopptävling vilket gick bra förutom att han inte fick i henne ur flaska. Men hon verkade inte hysterisk trots matbrist men nästa gång jag ska jobba är det ju 8 h så då måste han ju få i henne. Min mor lyckades i fredags när jag jobbade 4 h så det borde ju gå tycker man
Siri vägrade flaska en lång period. Nu kan hon dricka ur flaska ibland men hon föredrar alla gånger pipmugg! Vi har en variant som hon måste suga lite för att det ska komma, så det inte rinner för fort (det uppskattas inte). Så får han inte det till att funka så kan det vara en lösning
Siri vägrade flaska en lång period. Nu kan hon dricka ur flaska ibland men hon föredrar alla gånger pipmugg! Vi har en variant som hon måste suga lite för att det ska komma, så det inte rinner för fort (det uppskattas inte). Så får han inte det till att funka så kan det vara en lösning
Kan ni se denna länken på
Min babbelgubbe? https://instagram.com/p/BE3Jyv6y1NOu3AVkQ49Nw2RArQakiqIedj2tsw0/
Nej. Privat användareKan ni se denna länken på
Min babbelgubbe? https://instagram.com/p/BE3Jyv6y1NOu3AVkQ49Nw2RArQakiqIedj2tsw0/