MM
Trådstartare
Himla generöst av er, men jag tror nog att jag hoppar ändå
Vi får väl ha minibuketräff här nere istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Himla generöst av er, men jag tror nog att jag hoppar ändå
Det tycker jag!Vi får väl ha minibuketräff här nere istället
Jag kan också 24e. Vill ni ta promenad eller vara inomhus? Jag kan inget norr om Sthlm förutom Solna så mitt förslag är Hagaparken eller MoS. Men vi kan åka nån annanstans
Jag kan också 24e. Vill ni ta promenad eller vara inomhus? Jag kan inget norr om Sthlm förutom Solna så mitt förslag är Hagaparken eller MoS. Men vi kan åka nån annanstans
Exakt Sedna, tycker det är skönt med babylounge osv. Man kan ju ta en promenad där också, runt råstasjön
Vad kul!Idag ska den här mamman gå på middag och drinkar med sina tjejkompisar utan bebis. Redan lite ångest att lämna H såpass länge men det ska bli skitkul!
H ska vara med sin pappa och det brukar de vara ibland när jag är i stallet så det kommer nog gå finfint.
Har ni lämnat ifrån er bebis något?
En ros på barnvagnen?
Utanför starbucks? Där är lite som en samlingspunkt, ingång från pendeln om man åker det.
Kul att ni gillar MoS, det är typ närmsta matbutiken för mig så jag och H hänger där en del
En ros på barnvagnen?
Utanför starbucks? Där är lite som en samlingspunkt, ingång från pendeln om man åker det.
Kul att ni gillar MoS, det är typ närmsta matbutiken för mig så jag och H hänger där en del
Hur mår du @Matmissbrukaren?
Har ni lämnat ifrån er bebis något?