Onsdagar brukar vara lättast för oss, den 24e?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Onsdagar brukar vara lättast för oss, den 24e?
Ja visst gör det? Märkligt att det kan gå så fort. Jag tycker redan den tiden när hon var alldeles nyfödd känns avlägsenJag kan ju inte låta bli att läsa i de flesta av trådarna här på sidan. Men nu när man läser om de som är i början av graviditeten så börjar det faktiskt kännas lite avlägset. Redan liksom?! Förvisso är det snart ett år sedan som jag plussade men jag trodde ändå inte att det skulle gå så här fort till att kännas avlägset. För bara ett par månader sen tyckte jag att det kändes som igår. Det är tur att jag har mina dagboksanteckningar för jag tror att jag redan även börjar glömma lite detaljer. Jag börjar kanske bli senil?!
I övrigt funderar jag otroligt mkt över om vi ska försöka oss på ett syskon eller ej. Jag önskar eg att A skulle få ett syskon eftersom det är så värdefullt att ha syskon (jag står oerhört nära mina egna och önskar att A skulle få uppleva sådan kärlek o glädje). Men samtidigt vet jag inte om jag orkar gå igenom allt igen. Det känns avskräckande både att dra igång IVF igen samt risk för ny förtidig födsel, sjukdom osv. Fast egentligen känner jag ju att jag skulle kunna göra om allt igen. Belöningen är ju oslagbar. Förhoppningsvis växer det väl fram ett beslut så småningom. Men tankarna snurrar rejält...
Men vilket trist BVC du verkar ha, att de inte kan hjälpa till med någontingNix, någon spray ville bvc inte skriva ut. Bättre att stå ut med ledsen bebis som inte får ut någon mat och jättebra om jag får ut något med pumpen och då ge på flaska om bebis är ledsen för att hon inte får ut något ur tuttarna
Bra resonemang för att hålla igång amningen
Får jag bara i mig vätska så löser det sig säkert (jag gör inget annat än häver i mig vätska för tillfället).
På BVC-träffarna är vi ihopparade med barn födda när A borde ha varit född, nov/dec. De är väldigt små och unga i jämf med A. Men när man satt och tittade på dem så upptäckte jag saker som A gjorde när hon var yngre men som hon nu slutat med och även då drabbades jag av känslan att den nyfödda perioden är förbi med råge. Det känns nästan redan som att man skulle vilja bromsa tiden.Ja visst gör det? Märkligt att det kan gå så fort. Jag tycker redan den tiden när hon var alldeles nyfödd känns avlägsen
Jag funderar också en del på det. Nu gick det ju väldigt lätt för oss, så jag förstår att det är en helt annan sak för er att fundera över. Men just att vara gravid igen, det är jag inte så sugen på.
Vad dåligt! Jag fick en utskriven på ett BVC som vi inte ens var listade på när jag fick för mig att jag behövde efter att vi blev hemsläppta. Jag bara åkte inom efter att jag hade varit i affären och handlat. Det var inga som helst problem. Så riktigt dåligt att inte din kan skriva ut! Sen hör det inte hit men jag tyckte att sprayen var totalt värdelös. Det tog dubbelt så lång tid för mjölken att rinna till när jag tagit sprayen mot utan!Nix, någon spray ville bvc inte skriva ut. Bättre att stå ut med ledsen bebis som inte får ut någon mat och jättebra om jag får ut något med pumpen och då ge på flaska om bebis är ledsen för att hon inte får ut något ur tuttarna
Bra resonemang för att hålla igång amningen
Får jag bara i mig vätska så löser det sig säkert (jag gör inget annat än häver i mig vätska för tillfället).
Men vilket trist BVC du verkar ha, att de inte kan hjälpa till med någonting
Vad dåligt! Jag fick en utskriven på ett BVC som vi inte ens var listade på när jag fick för mig att jag behövde efter att vi blev hemsläppta. Jag bara åkte inom efter att jag hade varit i affären och handlat. Det var inga som helst problem. Så riktigt dåligt att inte din kan skriva ut! Sen hör det inte hit men jag tyckte att sprayen var totalt värdelös. Det tog dubbelt så lång tid för mjölken att rinna till när jag tagit sprayen mot utan!
Hoppas det löser sig utan att bebis behöver bli allt för ledsen!
Läst om BLW men fasiken vad läskigt, vet inte om jag vågar. Han är så glupsk att han lätt skulle trycka in hela biten i munnen.
Ang amning hade jag gärna slutat nu men brösten motverkar mig.
Jag är inte heller så sugen på att testa BLW utan det blir nog vanlig barnmat/puré i början här. Det känns så motstridigt att man är livrädd för psd och barn får absolut inte ligga på mage mer än för att träna, men sen ska man ge dem bitar för att de ska lära sig att sätta i halsen så de inte gör det... Njae, känns sådär.