Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch vad drygt, stackars liten!Här är lillan förkyld, Snorfrida jobbar hårt!
Eller hur, fast här är jag övertygad om att alla eventudlla tecken bara ärbluff, jag känner på mig attjag kommer att gå över rejält. Bara känns så. Därför har jag planerat att göra en riktigt rolig grej i morgon, hoppas att det.kan verka utlockandeJag trodde att besattheten vad det gäller att leta tecken endast gällde när man försöker bli gravid. Den verkar dock återkomma när det närmar sig BF också..
Jag tror jag börjar samla på mig vatten i vaderna..inte skoj. Måste tvätta mina stödstrumpor imorrn så jag kan bli lite flitigare på att använda dom Imorgon blir det även till att göra en ny dörrkrans o gå på julmarknad! Får tv rummet tapetserat imorgon också, spännande! Hur många dagar kvar till bf nu alla vi som fortfarande väntar?? Jag har 5 dar kvar
Hur många är det kvar som fortfarande väntar nu? Det är bara tre väl? (@Carand , @Derivata och @TeamLundVer ?)
Blä, jag känner fortfarande av foglossningen i framfogen, sånt ska väl gå över när ungen kommit ut!?
Usch vad drygt, stackars liten!
Idag har jag och H vågat oss ut på vår första lite längre utflykt på egen hand. Vi var och träffade en kompis. Tunnelbana 40 min dit, en timme fika, tunnelbana 40 min hem. H sov i sjalen fram till halvvägs genom fikat då hon blev hungrig, gnällde lite, svepte en flaska, rapades och sattes tillbaka i sjalen där hon genast somnade. Och sen sov hon halva resan hem och satt och tittade ut genom fönstret andra halvan. Mammas gobit
Vår lilla H, 6 veckor, har kommit in i en ny fas då hon är väldigt vaken och glad och "pratar" (munnen, armar och ben går hejvilt) med alla hon träffar. Det är roligt men också rätt tufft för hon har varken tid att äta eller sova tycker hon. Jag söver henne i sjalen så hon får rätt bra sömn ändå dagtid men om nätterna har jag inte samma tålamod och då blir vi båda frustrerade och arga