@Nelle en vän till mig har en liten dotter som haft ont i magen och inte sovit på nätterna. Hon fick miniform och nått mer tror jag, men det var först när de slutade med dropparna på kvällen som hon kunde börja sova istället. Jag har hört flera som fått "bättre" bebisar när de slutat med dropparna, så vågar ni prova nån dag (natt) så kan det vara ett tips.
Kl
Jag tror att det vankas bebis här!! Igångsättning imorgon var ju tanken, men nu har jag haft förvärkar som kommer med ca 5 min mellanrum i 6 timmar...! Samt en propp som gick imorse med blodstrimmor i (wow, en nyhet hos slemproppen själv ) och nu var det blodblandade flytningar på pappret/ i trosan när jag var på toa...!!!
Nu hoppas vi här, tjejjer!!
Kl
Jag tror att det vankas bebis här!! Igångsättning imorgon var ju tanken, men nu har jag haft förvärkar som kommer med ca 5 min mellanrum i 6 timmar...! Samt en propp som gick imorse med blodstrimmor i (wow, en nyhet hos slemproppen själv ) och nu var det blodblandade flytningar på pappret/ i trosan när jag var på toa...!!!
Nu hoppas vi här, tjejjer!!