Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svårt att säga utan att se exakt hur du menar/ var du fick ont, men det kan inte vara livmodern/ bebis som tröck på njuren? Det har hänt mig och kan sitta i en liten stund eller i nån/ ett par/ flera timmar.. Det gör asont och kommer plötsligt.Oj, fick precis rejält ont ryggen (ganska högt upp) samt på motsvarande sida i magen. Alltså strax under där magen börjar uppifrån. Vad tusan var det för något?? Gjorde rejält ont i typ 2min.
Ska till BM idag och tänkte passa på att fråga men ni brukar ju ha bättre koll än henne
Svårt att säga utan att se exakt hur du menar/ var du fick ont, men det kan inte vara livmodern/ bebis som tröck på njuren? Det har hänt mig och kan sitta i en liten stund eller i nån/ ett par/ flera timmar.. Det gör asont och kommer plötsligt.
Jag brukar få lägga mig tills det går över..
Det gör liksom ont i ryggen/ på sidan mer.
"Nu har du haft paddan en stund, nu är det min tur medan du leker med annat". Det funkar här hemma Rättvist och bra. Man ska lära sig turordning och att dela med sig. Här kanske mamman är sämre på att dela med sigNu skriver jag på paddan, det är lite bättre än telefonen men det smuget gärna in mycket stavfel. Dock är den upptagen av sonen om han är hemma. Jag kan ju inte ha den om jag kräver att han ska leka med annat och inte ha den
Jag köpte Windi innan fröken föddes, har inte behövts dock så det känns ju som ett onödigt inköp :-)Windi pysventil, om ni inte har det köp det!
Den har hjälpt Iris massor!
Iris klarar inte att jag äter/dricker mjölk precis som syrran. Det är ganska vanligt läste jag mig till sist.
Jadu, jag undrar jag.. Jag tror inte att alla är beräknade att gå 40 veckor, enligt naturen. En del är nog redo innan och en del en tid efter helt enkelt. På ett sätt hade jag gärna bott i en kommun/ landsting där man fått gå över tre veckor, då har man ju gett det mer chans att starta själv ändå.@heartstring du har mitt medlidande, hoppas för allt i världen att det startar av sig självt innan onsdag!!!
Undrar varför vissa bebisar inte vill komma ut i rimlig tid? Undrar också hur länge vissa skulle va gravida om det inte vart igångsättningar..
Just att du är öppen och slemproppar dig i tid och otid tyckte jag lät så lovande, men som vi snackat om förr så slipper du iaf en råstart så alltid nått. Är väl ingen tröst kanske men en annan är sluten som en mussla och är lite avis på slemproppandet En fördel om det inte startar i helgen är att bebben slipper fylla år på allahelgona iaf
Jag fick också ligga inne med penicillindropp för livmoderinflammation men fick ha bebis hos mig.
@Cocos Det kan de väl inte egentligen, utan kommer jag in och de kollar med ctg o allt och allt ser bra ut så kan man skjuta på det, men jag tror att man får komma in på koll ganska tätt efter det och sen vill de nog inte vänta för länge med igångsättning heller.@heartstring men kan fom verkligen tvinga en till igångsättning? Tänker bara på att man kan ju tacka nej till ultraljud och allt sånt. Tänker om du ber om att dom väntar med igångsättning tills typ den 10:e eller så! Lär knappst va så att polisen kommer och släpar in en till förlossningen sålänge det finns fostervatten och bebis och du mår bra finns ju egentligen ingen anlednibg att hetsa lixom
Aj vad jobbigt. Jag kunde knappt ta mig ur sängen men mådde ändå bättre av att ha bebis hos mig. Alla är ju olika. Nu mår jag bra igen.Jag hade också fått ha med mig bebis, men hade ingen ork alls och en fruktansvärd smärta så det hade inte fungerat. Men det är jättebra att man får ha med sig sin bebis. Hoppas att allt gick bra för dig!