Vaaaaaart tog tiden vägen? minns att jag avundsjukt läste om dom som kommit in i typ vecka 20 förut.. Nu är jag själv i vecka 29 och knappast avundsjuk längre
Läser här varje dag men har ingen dator och buke fungerar tyvärr rätt dåligt från min telefon så blir inte så mycket skrivet.
Varm varm varm sommar, tur att man inte hade bf under sommaren. beundrar alla sommarföräldrar som står ut i värmen!
Intressant att ni skriver om föräldra utbildningen, jag har inte tänkt gå på nån. Tycker mest att det verkar hetsas så mycket kring förlossning, amning och sånt. Läser/frågar vänner ist om det jag är tveksam på och räknar iskallt med att men kommer en bra bit med sunt bonnförnuft och google
En vän till mig sa att dom pratade typ i 15 min på föräldrautbildningen om att man inte ska skaka sitt spädbarn... vart lite mörkrädd då, behöver man seriöst upplysa folk om det eller är det er en sak som "måste" tas upp?!
På tal om google och sunt bonnförnuft så kan inget av det hjälpa mig med svar på denna fråga, kanske kan ni det?
Min mage har sjunkit typ 5-8 cm de senaste dagarna, det syns alltså en tydlig skillnad och undrar vad det kan bero på?
Annars sjunker väl magen när bebisen fixerar sig? känns lite tidigt för jag e bara i vecka 29.
Fick lite noja att knyttet tänker komma ut tidigare :O