Sv: Höstföräldrar 2012
Haha ja visst kan man tro det att gravid är bästa sättet att gå ner i vikt i denna tråden
För min del har allt illa mående gått över och känner mig inte yr och konstig längre och har mått himla bra i två veckor men för tre dagar sen kom ett nytt litet problem för mig.
Jag kan inte sluta gnälla på folk och stör mig på minsta lilla och vet inte varför det blir så för i normala fall skiter jag i vad folk gör utan sköter mina egna saker.
som tex min far är här och hälsar på i några dagar och jag kan inte med att störa mig på allt verkligen, Han e ganska stor och rund och han klagar på att han inte vill vara det utan gå ner i vikt och att han skall gå mer och äta nyttigare m,m men ändå äter han som en HÄST och tallriken sväller över med mat och inte blir det en portion utan två, och bara två tre timmar kna han sitta och vräka i sig 2-3 st risifrutti.
I tre dagar har jag suttit och varit sur och stört mig på honom fast jag igentligen inte vill men kan inte kontrollera detta humör och nu har det små regnar i två dar här och han har inte varit utanför ytterdörren och i dag kunde jag inte vara tyst när vi kä'kade middag,
Jag vräker ur mig, Man går inte ner i vikt att äta som en häst och inte röra på sig för att det små regnar ute och går från bordet.
Hur kommer detta sluta asså??? hatar att vara en gnällkärring
och det var lite elakt sakt men jag fattar inte ännu att jag sakt det.
Skall verkligen man få ha sånt här humör när man är gravid, borde vara lag att man skall vara snäll