Sv: Höstföräldrar 2012
Jaa så kan det vara! H*n har blivit så aktiv nu! Det känns inte så ofta utåt men jag känner att det busas runt ordentligt där inne i magen. Det är så himla mysigt
Jag skulle nog säga en kick förresten, även om jag föredrar att säga att han sparkar ^^
Ja, jag talar om bebis som en han allt som oftast. Jag undrar om det är ett tecken på att det kan vara en han? Eller så är det bara inbillning
Det finns ju sådana där tester man kan göra om viöket kön bebis har. Alla de frågor jag kunde svara på (har du mått illa/ inte mått illa, fått "minskad"/"ökad" skönhet, lugn vs vild bebis etc) har tytt på att vår bebis ska vara en pojke.
Så det förvånar mig inte ett dugg om det tittar ut en liten tjeja som pekar på oss och bara "got ya!"
Kl*
vi var på ultraljud igår! Och åh, jag älskar att få se bebisen där inne!
Allt såg väldigt bra ut sa hon men vi ska komma tillbaks om ett par veckor igen och göra ett nytt ul då bebis inte alls ville lägga sig så att hon ultraljudstjejen kunde se hjärtats kamrar och det. Det såg fint ut sa hon o vi skulle inte oroa oss utan bebis låg med armen för hela tiden så man inte fick någon bra sikt på hjärtat.
I övrigt så har vi en mycket envis bebis!
H*n ville inte alls flytta sig, vi lät henne/honom vara en stund, jag fick kissa, vi buffade på bebis... Ingen förändring! Haha man såg den lille hoppa runt i magen när hon buffade o när hon slutade la h*n sig lugnt till rätta igen, i samma favvo-position... ^^
Ni ska få se bild på ostbåge-bebisen med jag lovar! Haha, de bebisar jag sett på ul-bilder ligger ju med ryggen neråt lite bekvämt, men inte vår bebis! H*n ligger med ryggen uppåt, benen indragna och hakan mot bröstet. På första bilden ligger h*n med huvudet nerborrat i nån håla h*n hittat, helt inkilad ^^
Knasbebis