Höstens och vinterns tävlingstråd.

Idag har jag varit ute på första "tävlingen" (pay and ride) på min egenuppfödda 08:a. Hade enbart som mål att han skulle vara skötsam. Och han skötte sig alldeles super!! Som om han aldrig gjort annat! Verkligen superduktig!

Inne på banan gjorde jag ett par större missar (inte tävlat på typ 7 år tror jag) men vi lyckades ändå få 61,85. Jättenöjd och oerhört taggad på en fortsättning!
Åh vd roligt!! Lilla Kalle ❤️❤️❤️

Tokbrunstig pålle idag och framridningen var en katastrof, hon gick mer bakåt än framåt kändes det som och slog bakhoven i stigbygeln osv..... Hade inte höga förväntningar men mellan framridningen och tävlingsbanan bestämde sig nog pållen att skärpa till sig och gick som en klocka. Resultat - vinst i regional LA:3 på 71%!!:banana: Vem bryr sig nu om en skitkass framridning :D

Vilka är det som tävlar i Västmanland?
Anmäld på första tävlingen för i år, på hemmaklubben i Köping ;) Vilka mer kommer? Ska rida LB:3 i laget, har haft en kanonbra träningshöst/vinter bakom mig så är otroligt taggad nu!

Nu är vinterns slut så jag tar bort nålningen i denna tråd och hoppas på många rapporter i vårens tävlingstråd.

Liknande trådar

Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
2 707
Senast: vilde
·
R
Hästmänniskan Hej Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga. Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka...
2
Svar
31
· Visningar
2 133
Senast: Cambrie
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ny dag, nya möjligheter. Under lördagen går sveriges störste guldhopp Armand Duplantis in i OS. Dessutom jagar Sverige medalj i...
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Gunnar
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 747
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar