Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser ju hur bra ut som helst! Ni är kanonfina!Var iväg på tävling idag. LA:3 hos @PathOfClovers
Fint väder var det och jag var ganska taggad efter förra helgen, då jag utgick i galopprogrammet pga total sjö på hela banan. Kändes ok på framridningen men när jag hörde vad för poäng andra hade fått blev jag lite orolig. Ledaren har 72% och tvåan och trean hade 68%, högre än vad vi någonsin fått.
Red programmet och det kändes bra men hade en miss i galoppfattningen från skritt. Hon tryckte mot skänkeln och då fick jag fel galopp. Bara att göra om. Fick 4a på det sen hade jag en 6,5 och en 6. Resten var 7 och så hade jag 3 8or, Längst ner hade jag 7,7,7,7,8 och domaren skrev: Mycket trevligt ekipage i god balans. Lycka till ni kommer gå långt!
Började nästan gråta.
69,85% och en andra plats!
Vi har en tävling kvar, MSV C hemma, men den räknar jag mer som träning för att 1. hon är vidrig på tävling hemma 2. hon är vidrig på tävling hemma
Välj HD för lite bättre kvalité.
Upptäckte precis samma sak...fast min starttid var typ 19.32. Jag hade redan innan funderar på om vi var i tävlingskrock pga diverse resor, skador på mig och uteblivna träningar. Jag strök mig och gjorde någon reserv glad hoppas jag!Känslan när man inte tävlat på ett år, får starttid 19.02 och inser att det inte är favoritdomaren direkt...
Så är det. Jag gick från att komma 4:a på 65.5% i en msvB5 på Eriksberg till att rida en msvB2 på 58% förra helgen o kom bland de sista Var som att försöka baxa runt ett kylskåp..MsvC1 idag på 59,6%. Näst sist. Jag KAN INTE rida skolor. Eller hålla ihop en galopp tydligen. Jag är bitter, arg, frustrerad och så jla ledsen över att jag inte rider bättre. Buhu och gnäll.
Jag kan inte heller rida skolor. Tack och lov ingår det inte i programmet jag ska rida i morgon. Idag försökte jag mig på lite bogen in, vilket slutade med sken (oklart varför). Men jag har ridit nästan 20 Msv-starter i år trots detta. HeheMsvC1 idag på 59,6%. Näst sist. Jag KAN INTE rida skolor. Eller hålla ihop en galopp tydligen. Jag är bitter, arg, frustrerad och så jla ledsen över att jag inte rider bättre. Buhu och gnäll.