...och en film:
Såg ju riktigt fint ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...och en film:
Jag och tanten har startat ett par MSV B4 nu för att försöka kvala till MSV A.
Har varit väldigt blandade resultat men av 4 starter så är ett kval klart på 66%
Så nu är siktet inställt på att försöka ta ett kval till sen blir det lite vila och träning inför debut i MSV A!
Ska bli sååå spännande!!
Jag och tanten har startat ett par MSV B4 nu för att försöka kvala till MSV A.
Har varit väldigt blandade resultat men av 4 starter så är ett kval klart på 66%
Så nu är siktet inställt på att försöka ta ett kval till sen blir det lite vila och träning inför debut i MSV A!
Ska bli sååå spännande!!
Han har gått/ska gå fälttävlan alla andra helger den här månaden@PrinceFair Var har du gjort av Cosmopolite-hästen? Den måste ju domarna gilla gångartsmässigt iaf.
Hedwig har aldrig sett nyttan av att vara helt på tygeln,,tyvärr verkar vissa domare vi ridit för i sommar ha svårt att förbise denna lilla detalj.Plus att för tillfället är inte dressyren vårt starkaste kort, såna små detaljer som att vara helt på tygeln tex vilket iofs inte brukar hindra dressyrdressyrdomare från att ösa poäng över honom
Jag tror att det bara fungerar i lätt klass dessvärre I de där avancerade programmen ni rider måste man ju kunna göra fler saker än att trava tjusigt rakt fram med stora gummiaktiga stegHedwig har aldrig sett nyttan av att vara helt på tygeln,,tyvärr verkar vissa domare vi ridit för i sommar ha svårt att förbise denna lilla detalj.