Hostande ponny

S

Sara83

Jag har en shettis som har börjat hosta en del. Han har gjort det ca två veckor. Han har ingen feber, är pigg och fin annars. Har hört att de kan få hosta av knott... Han har exsem täcke och får flugmedel, och har inte hostat andra somrar. Nån som har haft samma problem? Har ni tagit ut veterinär? Ska ringa och höra vad de säger men tänkte höra mig omkring här! MVH Sara

Sv: Hostande ponny

Varför skulle hästen hosta av knott? :confused:

Så mkt knott har ni väl inte så hästen sätter dem i halsen? ;)

Om det inte finns tydliga saker i miljön som får hästen att hosta så är det no lämpligt att ringa veterinär, ja.

Liknande trådar

Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 472
Senast: Freazer
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 109
Senast: Juli0a
·
Hästvård Hej på er, I väntan på att veterinären ska ringa upp så lägger jag upp en tråd här i hopp om att någon kan ge mig lite råd. Bakgrund...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: netschjen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka