Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tittar också på det just nu. Synd ingen har svarat. Var ser du det på rea?Tänkte klicka hem det där nya flug-regntäcket från Horseware, när det var på rea. Fult är det, men spelar roll om det funkar. Nån som har hunnit pröva det?
Jag funderar också på detta men vill ha bort halsdelen.. Vill bara ha torr rygg, halsen skyddas av manen så det var ju desamma.
Åh jag köpte ett lika idag!! På 70% rea dessutom!! Drygt 400kr inkl frakt. Vilken tur att jag varit snål och väntat med att handla horsewares..Samma här, därför har jag köpt Bucas Buzz Off Rain i stället.
Åh jag köpte ett lika idag!! På 70% rea dessutom!! Drygt 400kr inkl frakt. Vilken tur att jag varit snål och väntat med att handla horsewares..
Hoppas det sitter bra bara..! Hästen har normalt 145 i Horsewares utetäcken och 140 på stalltäcken. sen har jag ett bucas smartex i 145 som är bra stort och skaver i halsen för det åker bak. Bucas Stalltäcke stl 140 sitter bra. Så köpte ett 140 Buzz of. Hoppas det passar och att det är smartextyget som drar bak mitt andra bucas och gör att det sitter skit.
Bucas sitter ok på smalhalsade hästar. Det har passat på några av våra hästar, men på de med mera hals o boge så går det ej. Fick lämna tillbaka vårt buzzoff och köpa horseware istället. Synd, för det är ett bra täcke.Åh jag köpte ett lika idag!! På 70% rea dessutom!! Drygt 400kr inkl frakt. Vilken tur att jag varit snål och väntat med att handla horsewares..
Hoppas det sitter bra bara..! Hästen har normalt 145 i Horsewares utetäcken och 140 på stalltäcken. sen har jag ett bucas smartex i 145 som är bra stort och skaver i halsen för det åker bak. Bucas Stalltäcke stl 140 sitter bra. Så köpte ett 140 Buzz of. Hoppas det passar och att det är smartextyget som drar bak mitt andra bucas och gör att det sitter skit.
Min har väldigt smal hals och små bogar. Trodde därför att smartexet skulle passa men icke. De andra täckena sitter bättre och om de är 140 ist för 145. Har ett halvblod på 165Bucas sitter ok på smalhalsade hästar. Det har passat på några av våra hästar, men på de med mera hals o boge så går det ej. Fick lämna tillbaka vårt buzzoff och köpa horseware istället. Synd, för det är ett bra täcke.
Du får gärna PM a om vart du köpte ☺Åh jag köpte ett lika idag!! På 70% rea dessutom!! Drygt 400kr inkl frakt. Vilken tur att jag varit snål och väntat med att handla horsewares..