Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att folk beter sig som idioter ibland :meh: Men ja, trist att vissa inte kan utrycka sig bättre. Kan ju lika gärna varit RNG, kasst sto eller dålig kombo.

Förresten, någon som kom fram till det här med DM hos Challa? Vad krävdes för att man skulle bli det? :confused:

Jag har ju inte hunnit gå igenom föl på två-tre dagar igen och insåg att det ligger över 30st och väntar nu 🙈
Hittade en liten knabbe precis som blev överraskande bra jämfört med föräldrarna. Får erkänna att jag inte tycker knabbarna varit så roliga, har rensat rejält där tidigare och inte sparat ett enda föl hittills. Denna kommer få stanna däremot. Tappade lite hopp-GP och lite confo men överraskade rejält i dressyr (som jag iof inte avlar för..) och körning.
TotalGP 746, för dressyr 258, körning 386 och hoppning 398.
Trudel

Jag upptäckte att det finns hackiga, ojämna strumpor hos knabbarna. :angel:

Alltså folk... en spelare frågar om racing-araber över 315, jag postar länkar till två av mina och får ett spydigt svar om att hen bara fått dåliga föl från min hingst och aldrig skulle betala så mycket för honom. Well, det är ju upp till henom men varför behovet att vara otrevlig?
Var det på arab discorden?

Ja, jag har förstått att han är lite ojämn men det kan vara värt att chansa en gång till ändå tänker jag. Har varit glad över det här stofölet hela dagen. Ja, över det och att det är fredag.
Ingen brådska alls med betäckningen, vi tar det när vi båda råkar vara online.
Jag är inne nu under kvällen, om du vill betäcka! :)

Fick tag på ett mustangföl med blått öga, och jag testade nyfiket sw-generna då jag hade för mig att det tydde på att hästen har en sån gen. Men det här fölet har inget sånt :confused: Den har bara en normal-lite större bläs, men likväl ett blått öga. Har jag missuppfattat något?

Fick tag på ett mustangföl med blått öga, och jag testade nyfiket sw-generna då jag hade för mig att det tydde på att hästen har en sån gen. Men det här fölet har inget sånt :confused: Den har bara en normal-lite större bläs, men likväl ett blått öga. Har jag missuppfattat något?
De kan få blått öga även av andra orsaker.

Testade du frame/OLW?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka