Horsereality XIII

Förlåt, skulle ha varit tydligare. :) Menade bland tillgängliga Nelaira/Aytac-hingstar som det är nån poäng att spara avkommor från. Stoföl försöker jag spara för att sen testa med känd bärare, men att spara hingstföl med dåliga siffor när man inte känner till om pappan är bärare känns för långsiktigt.
@Riru svarade nog på frågan. Mango är väl den enda gen1-hingsten som är bevisad bärare. Sedan finns det några rabicano-hingstar efter Aphodiini men det hjälper troligen inte dig (förutom att testa ston med :) )

Alltså, någon som har tips på en bra hingst (Buke eller utanför) till det här stoet som är efter Echo? https://www.horsereality.com/horses/776254/atari-breakout ?

30859

Den här har en del g+ va? Letar efter en med minst 4vg och trodde att jag hittat min lycka här men nädå.. Kanske får nöja mig med starka g :meh:

Screenshot_20190604_155626_com.android.chrome.webp

Haha ja, jag frågade här i tråden för några dagar sedan om någon var intresserad men fick inte napp. Ska jag hålla henne?
Åh, förlåt, jag har varit stressad i helgen så missade nog det. Jag har exakt 200 hästar nu men Liwhoj har en som väntar på att få flytta men vill inte tagga hen en gång till och jaga stackarn som troligen inte varit inloggad. :o
Har massa föl som flyttar ut kommande dagarna så måste försöka fixa plats ikväll i sådana fall (vet dock inte vad jag ska pensionera just nu utan hoppas Liw hinner logga in :) )

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 143
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Problemet med hundsmuggling!