Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl::rofl::rofl:

30440

Varför kan folk inte skicka dåliga hästar till Gisela direkt istället för att försöka sälja 😒 vem vill liksom ha 6A och försöka avla bort när man kan få någon med åtminstone 12G :banghead:

Varför kan folk inte skicka dåliga hästar till Gisela direkt istället för att försöka sälja 😒 vem vill liksom ha 6A och försöka avla bort när man kan få någon med åtminstone 12G :banghead:

Jag tänkte faktiskt lägga ut föl med minst 12G så att folk med brist på FT kan få tag på lite hästar också, men antar att market är överfullt..

Jag har sparat dessa. Skeppade iväg några fina trakhenerföl som borde sålts snarare än gått till Gisela, men men. Tar nog en paus nu.

30443

Edit: den nedre har 710 GP. Blandad kompott Europa, Asien och Australien.

Edit2: Äsch vilken dålig upplösning det blev från laptopen...

Är det någon som har koll på tigreringsgenetiken, eller behöver jag googla? :p

Jag vet att det ska handla om ofullständig dominans och mina observationer so far vad gäller LP och PATN1 är att LP i dubbel upplaga ger mer vitt och mindre samt färre prickar än i enkel upplaga och PATN1 ger schabraktigrering i enkel upplaga och hela hästen tigrerad i dubbel upplaga. Kan detta stämma? Nån med koll?

Nu är stallet fullt, dessa två är nog sötast :) ska bli spännande att se vad den svarta får för färg som vuxen, hon ser ut att ha ljusare fläckar :)
Visa bifogad fil 30445
Kan du gentesta den högra, eller? Jag är nyfiken på vad den har för gener. :p Funderar på om det kan vara PATN1 i dubbel upplaga, men utan LP? Alternativt nåt helt annat... Den vänstra bör ha LP/LP PATN1/PATN1 om jag har rätt i mina teorier. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 139
Senast: Laa
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka