Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funkar nu om du är kvar!@Iamia har en dejt till Alkutum när det passar.![]()
DH har också fått 97.000 flera gånger, inte över vad jag sett men jag kollar sällan resultat iof.Undrar om man kan få mer än 97.000 på dressyrtävlingarna. Nu fick jag exakt det igen med Malte. Har fått exakt 97 med en annan häst innan också... Känns lite osannolikt... Har någon fått/sett något högre?
Hmmm. Nej, jag kollar inte jätteofta heller.DH har också fått 97.000 flera gånger, inte över vad jag sett men jag kollar sällan resultat iof.
@Riru du som verkar gilla QHskulle du vara intresserad av en champagne kille med 86.5 för reining?
Don Bollinger
Har jag plats, vilket jag tvivlar på, så skulle jag vara intresserad.På tal om Quarter så fick jag detta stofölet idag foal-doe-677887 . Tyvärr så blev det ingen ökning i reining utan fick samma som mamma, och jag känner att jag måste ha förbättring i det om jag ska spara. Skulle någon här vara intresserad av att ta över henne när hon är avvand? Hon är ju inte dålig annars.
Såg att hen la ut den i chatten. Både sto och föl har G+ canter och bra confo så det är nog därför.Vad är så speciellt med den här hästen?trade-628234 Med tanke på priset. Och var det inte denna person som gnällde så mycket om inavel? (fölet är inavlat)
Denna gnällde endel men inte den som var värst. Det var en annan som var värreVad är så speciellt med den här hästen?trade-628234 Med tanke på priset. Och var det inte denna person som gnällde så mycket om inavel? (fölet är inavlat)
Fast 4 VG är ju inte sådär jättebra. Jag tror mycket beror på att hästarna hausats upp endel i chattenSåg att hen la ut den i chatten. Både sto och föl har G+ canter och bra confo så det är nog därför.
Såg att hen la ut den i chatten. Både sto och föl har G+ canter och bra confo så det är nog därför.
Snart har hon ju inte det hellerAha. Lite komiskt är det dock att hen skrev att hen minsann inte vill se inavlade ATs och inte har det bland sina hästar.
Denna gnällde endel men inte den som var värst. Det var en annan som var värre
Det har du nog rätt i.Fast 4 VG är ju inte sådär jättebra. Jag tror mycket beror på att hästarna hausats upp endel i chatten
Letade reda på det nu och ja det var honOk, tänkte på den som inte ville se inavel bland ATs och klagade över att dom flesta redan var släkt med Yadigar, och att rabicanoaraberna var hemska då de stammade från en och samma häst? Var kanske inte denna person?