Horse and country

fem

Trådstartare
Har prenumererat på tv-kanalen "Horse and country". Den visar dygnet runt hästrelaterade program. Jag tycker faktiskt att den är rätt bra. :) Visserligen är det många repriser - men det får man naturligtvis räknar med när det är ett så smalt område som hästrelaterade tv-program ändå är.
 
Sv: Horse and country

Finns det inga fler som har kanalen och vill berätta vad de tycker om den?
 
Sv: Horse and country

jag har inte kanalen själv men passade en gård i vintras(ja det är vår nu :p) som hade H&C. :love:

älskade en serie med terräng träning :D, sen så såg jag typ alla saddle club avsnitten som fanns :o. mycket monty robert repriser men de tål att upprepas :p.
 
Sv: Horse and country

Finns det inga fler som har kanalen och vill berätta vad de tycker om den?

Jag har den. Tycker det är ganska lite utbud faktiskt men visst finns det guldkorn. Såg en "Masterclass" med Andrew Gould och en med en paralympic tjej som heter Natasha Baker, dom tyckte jag var jätteintressanta.
 
Sv: Horse and country

Har den också, men börjar tröttna.

Några av Masterclass’erna tycker jag är sjukt bra. Bl.a den med Lucinda och en tjej som red Hunterclasser och som hade om hur man skolade om galloppörer
Sen är det sjukt mycket snurra repet- horsemanship som jag tycker inte ger så mycket (Monty Roberts, Pat Parelli, Chris Cox m.fl)
Och tråkig Equitrekking som är bara är ett turistprogram och ingen fokus på hästar eller ridning alls
Och lite Polo- kul bara för man aldrig sett det förut
Och en del program med Carl Hester, Charlotte Dujardin, Meredith Michaels m.fl som är helt OK
Dom två ”distansryttar”-killaran är rätt ok. Gillade deras program om Mongolska derbyt. Sydafrika ritten är sådär
Och sen såklart vanliga hopp och dressyrtävlingar. Och mycket fälttävlan vilket är jättekul
Och en dokusåpa med det käcka namnet ”Unstable” – rätt underhållande
Lite udda dokumentärer om t.ex gallopptävlingar i buschen i afrika, rädda åsnor i indien osv. Är bra men man blir rätt beklämd av dem ibland
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 140
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
846
Senast: Sassy
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 830
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 527
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp