Hoppsadel?

Sv: Hoppsadel?

Jag äger 2 jacson celine och en passier comet II dock bara jacsonsadlarna som andvänds. Två exakt likadana fast olika storlekar :p
Är mkt nöjd med jacsonsadlarna. Inget fel på passierna heller förutom att den är för smal för båda hästarna.

En Crown Patriot har jag. Helt underbar. :)
Har ridit i en kompis Jaguar. Den är riktigt riktigt skön. sitter perfekt i den. :d

Har en Oxford CC. Ligger superbra på min häst, är ganska hård men det gör inget :)

Har en Prestige Versailles och så har jag beställt en Albion K2 :d, men den har inte kommit än :(

*KL

Har en helt ny designersadel från Krämer/Felix Bühler som kommer ut på marknaden först i november. Jätteskön :love: Kan verklligen tipsa om den!

Annars i stallet har vi mest Felix Bühler-sadlar:crazy: och en Butet:love: FB-sadlarna är alla för små för min lilla häck, därav :crazy:-minen :D Annars är de bekväma!

Här är min, en Prestige Eventing. Superskön! :love:

11472968.jpg

Jag har en Bates Caprilli. En bra sadel, men jag tycker den är obekväm eftersom jag har så långa ben, och den är nog menat åt ganska korta människor :D

jag har en bates evelations väldigt skön sadel som går att ha i olika bom vidder plus att det är ju luft i, som min pålle älskar!!:love:

just nu ingen, men jag hoppas jag får mig en prestige snart :angel:

Har;
*Stübben Scandica, hårt i sitsen men snygg...
*Cliff Barnsby Whitaker, sjukt skön att sitta i, men passar inte hästarna eller mig längre tyvärr.
*Prestige Sidney, skön och snygg sadel.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
524
Senast: liiinnea
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 171
Utrustning Hej alla! Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Svar
9
· Visningar
1 230
Senast: Fibusen
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 237

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka