Hoppsadel?

Sv: Hoppsadel?

Kan verkligen rekommendera Amerigo, tycker de är helt i en klass för sig:love: Hade en modell Vega förrut

Jag har ingen häst, men letar för fullt. Jag älskar Prestige Paris D - sadeln, och om allt passar kommer jag slå till på en sådan. :love:

Jag har en Prestige Golden Star som jag är väldigt nöjd med. Den ligger ok på hästen, men han är under uppbyggnad, så jag hoppas den kommer att ligga perfekt när han är klar. Dn är jätteskön och ger mig ett väldigt bra stöd.

Fast när ekonomin tillåter så vill jag nog helst ha en Amerigo, det är en sadel helt i en klass för sig. :d

just nu har jag en olympic , flatback. jag har en kompis som har henri de rivel (stavning?) , den är jätteskön.

har en prestige versailles:love: helt underbar. men jag skulle rekomendera dig att åka till sadelprovare så att du kan få hjälp att prova ut en sadel som passar bra på din häst:bump:

Jag har en Butet och är väldigt nöjd. Får lite ont i rumpan om man är ute och långskrittar men grymt skön att rida och hoppa i. :bump:

*kl*

En butet XC monoflap. Underbar sadel som man kommer otroligt nära med. Dessutom utan de förargliga klossarna som jag avskyr :D

jag har en Butet, hur skön som helst!
velar om jag ska köpa en till Butet eller en CWD istället till nya pållen..

Har en jaguar xjs:love: och en wintec cair 500 som extrasadel vid dåligt väder samt till unghästen.
Hade en amerigo Dj tidigare:love: blev tycärr stulen:cry::mad:

Har en precis nyinköpt Kieffer Ludger competition excellent :love:
Helt underbar och superskön!!!

Prestige Paris D :love: Annars gillar jag Pessoa Paris väldigt mycket, också!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
524
Senast: liiinnea
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 171
Utrustning Hej alla! Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Svar
9
· Visningar
1 230
Senast: Fibusen
·
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 237

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka