Hoppsadel Jackson

U

Ulliz_o_hundarna

Jag håller som bäst på att leta efter en bra hoppsadel till mitt 5 åriga fullblod. Har pratat med en sadelmakaren här i stan och han rekomenderade en Jackson sadel. Nu är jag inte så jätte insatt i det här med sadlar och har inte hört talas om detta märke tidigare. Är lite nyfiken på om det finns nån här som har en Jackson sadel och vad ni tycker om den!

Vet inte om det kanske är Jacson han menade?
Har ingen egen erfarenhet av dessa men jag har hört av flera sadelmakare att det är en bra sadel till vettigt pris.

Jag har en jacson sadel men det är an allroundsadel. Jag trivs jättebra med min. Var skön att rida i från första stund. Tror att det är en bra sadel till ett ok pris

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 347
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
1 063
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 794
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 759
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård