Hoppövningar

C

Charmelione

Eftersom jag inte tränar för någon tränare för tillfället , skulle jag vilja ha tips på lite roliga hoppövningar , det kan vara vad som helst inte med allt för många hinder och så måste det ju vara en bra övning också och kul :)
Kom med tips !

Sv: Hoppövningar

Låna boken "Hopplära - Strömsholmsmetoden" från ditt bibliotek, eller köp den! Det finns massa massa bra övningar där som är allt från nybörjar-träningar till de som tävlar svår klass.

Liknande trådar

Relationer Säkerligen många på Buke som släktforskar.... Eftersom jag numera har lite mer tid i tillvaron har jag börjat kolla bakåt i egen släkt...
Svar
18
· Visningar
670
Senast: Karfitsa
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·
Träning Tillsammans med min tränare ska vi rida in en 3 åring tillsammans. Jag är den som ska rida hästen i framtiden och under inridngen. Min...
Svar
6
· Visningar
1 110
Senast: Tora
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 304
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Hemmasittare