Hoppning nästa helg!

C

Connemara_Lover

Hej!
Snart är det dags för hopptävling igen :p Ska bli väldigt kul, det är en tvådagarstävling i hoppning på Edsbro Ryttarförening, någon som ska dit? Svara gärna isåfall! :D

Min hopptränare har ledigt nu under Juli månad, har ni något tips på övningar som uppvärming inför tävling nästa helg? Jag måste ju hoppa lite innan! :o

:bow:

Om din häst är rädd för vattenhinder, så öva det. Gör också lätta saker som ni båda vet att ni kan och känner er säkra och har gott om självförtroende inför tävlingen.

då ses vi på edsbro :)
vilka klasser ska du hoppa?

är det något speciellt du behöver träna på? Annars kan det väl vara bra att bygga upp en lite längre(men något lägre) bana. eller bara en bana i allmänhet för att få in banträningen.

Jaha så du ska va med? Va kul :rofl: Vad heter din häst då och vilken kategori? Jag ska tävla första dan LC o LB och den andra LB. Dura?

Ok, men då träffas vi där :) Min ponny heter Vic's Pontus, D ponny.

Trevligt, jag ska dit. Hemmaklubben vet du :) vilka klasser ska du hoppa då?

Jaha ska du oxå dit!? Kul! Första dagen LC o LB, an´dra dagen LB. Sj?

Ok :) Vad var det din häst hette? Vi kanske kan mötas där borta, det skulle vara ganska kul!? :idea:

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 102
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 113
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 934
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 601

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka