Hoppning, Dressyr & caprilli

G

guzzi my love

Jag ska tävla mycket nu :banana: mest cleorund men det är kul.Har inte så bra tävlingsnärver tycker det är kul men jag är rädd att missa start eller nått annat.Är det någon mer som älskar att tävla men är orolig för att typ missa start nog ganska ovanligt men jag är lite nervös.Kommer nog aldrig att göra det hehe

Sv: Hoppning, Dressyr & caprilli

Hur skulle du kunna missa starten? När det är två-tre startande kvar innan dig så håller du dig nära stratområdet/banan så hör du ju när de ropar in dig. Ingen fara!

Sv: Hoppning, Dressyr & caprilli

Jag vet men det är något som får mig rädd för det!!:crazy: hihi lite :crazy: men men :rofl:

Liknande trådar

Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 170
Senast: Cambrie
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 528
Senast: Fiorano
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 179
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka