Sv: Hopphingstar 2007 ??
Ja, vem är Chin chin egentligen? Någon sok man lite om honom? Många som pratade sig varma om Quick star o Chin Chin I Italien...
Är inte så hemma på avel o def inte på detta blod.
Fått beställning på mitt nya sto med Quick star av förra ägaren men Semin går ej ens att boka....
Någon som kan berätta mer om dessa hingstars avkommor?
Hoppas att stoägare inväntar åtminstone ngr föl efter Corlensky G innan de rusar åstad även om han skulle göra ett bra bruks prov.
Hoppas mkt på Can Man i bruksprovet,intressant stam,mkt fin model och temperament samt goda prestationer redan,är en hingst som borde passa olika typer avston oxå,men nu skall vi inte gå händelserna i förväg.
Feliciano borde passa QE ston utivrån typ,teknik och temperament,men jag vet inte,det är svårt.Vad beträffar QE skall man betänka att Frankrike varit erbjudna att leasa honom under flera år faktiskt,men man ville avvakta hållbarheten hos hans avkommor-tror bla pga av hans gracila underställ som han delvis nedärver-inte att han skall användas till fullblod eller ston som nedärver detta.
Blod som vi skulle må bra av på hoppsidan är Chin-Chin tror jag.
barb
Ja, vem är Chin chin egentligen? Någon sok man lite om honom? Många som pratade sig varma om Quick star o Chin Chin I Italien...
Är inte så hemma på avel o def inte på detta blod.
Fått beställning på mitt nya sto med Quick star av förra ägaren men Semin går ej ens att boka....
Någon som kan berätta mer om dessa hingstars avkommor?