Cats

Trådstartare
Har en hoppgunga av märket Babyseat fråb Babyproffsen men det är tyvärr ingen bruksanvisning med.
Är det någon som har en sådan?

Undrar speciellt hur breda dörrkarmarna får vara och om det är några andra saker man ska tänka på.

/Cats

Sv: Hoppgunga

Vi har också en sådan hemma. Bruksanvisningen ligger i sovrummet där dottern nu sover, så jag kan kolla på den om en stund :)
Men det borde väl passa lite överallt, typ standardmåtten som är i svenska hem eller är jag helt ute och cyklar :confused:

Bor i ett gammalt hus med riktigt tjocka dörrkarmar, precis på gränsen att fjädern "vänds" om du förstår hur jag menar.
Men man kan kanske fästa på något annat sätt någon annanstans?

Är ju livrädd att den ska släppa.

/Cats

Självklart hittar jag inte bruksanvisningen men maila dem och fråga. Men så länge du får den över dörrkarmen så tycker jag det borde vara så säkert som det går.

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: gulakatten
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
655
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Det kan vara så att jag har jobb på gång som allt-i-allo/vaktmästare. Idag var jag där för andra gången och träffade killen som ska...
Svar
10
· Visningar
963
Senast: Cambrie
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka