hoppbilder på er och era hästar.

Status
Stängd för vidare inlägg.
R

roosaaaa

det finns säkert redan en sån här tråd, men jag tror att alla skulle tycka det var kul om alla la in bilder på sig när de hoppar, då andra kan komentera så kan man jämföra lite oså.:rofl:

Sv: hoppbilder på er och era hästar.

Ja bilder är alltid kul =)
Har inte blitt att ja haft nån som kunnat ta kort på ny hästen då vi hoppar men här e jag och min gamla på tävling 110 :)

dsc00003_1198793415.jpg

och en bonus bild på den nya :)

dsc00015_1198793329.jpg

det ser högre ut tkr jag :D

På denna bild ligger jag framme på halsen och låter skänklarna åka bak som tusan! (Vilket inte är ovanligt för att vara jag, men jag är som tur var dressyrryttare nu! :p )

1m

På denna bild är jag lite mer upprät och har lite bättre koll på skänkeln, vilket matchar hindrets höjd bättre!

110cm

Och på den här under så tror jag att jag kom ganska mkt. efter i språnget, vilket dock inte ser ut att ha påverkat mig mer än att min tyngdpunkt ligger längre bak och att jag är lite mer "hukad". Skänkelläget är dock rätt bra och handen har följt med ok ändå!

Candor11.jpg

På denna bilden tycker jag att jag sitter rätt bra, lite långa stigläder bara..

110cm

Nu orkar jag inte bidra med fler bilder, men nu har ni iaf. fått se lite olika sidor på min sits :p Och här kommer en annan sida:
Candor8.jpg

frida_hopp.jpg

Här är jag o min gamla d-ponny på en hoppträning:) Saknar henne!

haha ojj jädrans vad stor bilden vart! Vet inte hur man förminskar dom :angel:

haha :) men den var fin ju ;);)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: Emiro
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 282
Senast: Squie
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka