J
jennyida
Måste skriva av mig en smula nervositet. Imorgon ska hon besiktigas, Ellen (Eternal Dawn) Genomgår hon flyttar hon hem till mig på fredag. Jag är så nervös, har verkligen fastnat för henne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack alla, nu är det bara några timmar kvar!
Och Cassie, du är så välkommen!
Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning! Nu är alla papper färdiga och hon är min!
Här har du ett smakprov!
Ja det är hon verkligen. Så himla trevlig och hon är riktigt härlig i stegen när man rider. Får se vad hon tycker om att åka transport idag, ska hämta henne om en dryg timme.
Varför startade hon bara en gång? Är hennes tvååring i träning (inte enligt galoppsport)? *nyfiken*
Något ljus vill jag inte påstå att hon var, eld och lågor kanske. Hon har en vilja av stål Ellen, men så snart hon stod där var hon lugn. Tog en stund och sen brydde hon sig mest om sitt hö. Och hon backade ut så försiktigt när vi kom fram och var snäll och nyfiken på allt nytt. Det var så roligt när alla ville titta på henne, hon är en sån diva och stod med lyft svans och sträckt hals och visade upp sig. Våra valacker blev tokiga.