Hopp-VM i Herning

"när man får en vägran får man inte automatiskt 4 fel, för klockan går ju och det är straff nog"
Okej, exakt så sa hon inte men nästan. Men man får väl fyra fel+tiden som går? Eller nya regler pga mästerskap, eller har de bara dålig koll (som vanligt?)
Förmodligen dålig koll. Vet inte hur det är internationellt och i tidshoppning, men enligt svenska reglementet så lägger man på 6 sekunder om man behöver pausa klockan för att bygga upp hinder.

"när man får en vägran får man inte automatiskt 4 fel, för klockan går ju och det är straff nog"
Okej, exakt så sa hon inte men nästan. Men man får väl fyra fel+tiden som går? Eller nya regler pga mästerskap, eller har de bara dålig koll (som vanligt?)
I bedömning C får man inte fel för vägran utan tiden bara går.

Jag tittade på hela Malins ritt, men såg verkligen inte rivningen, var det precis efter vattnet?

Synd att det är så dålig kameravinkel på vattnet, det är alltid häftigt att se tycker jag. Men just på Malin syntes trampet ordentligt ändå.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama