Och italienskans Francesca Ciriesi häst som kickade rätt onaturligt över hindren hade teknikskydd bak… När ska skiten förbjudas på samtliga nivåer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ärligt talat känns det som återkommande när det gäller just speedhoppningar, tyvärr ... De som kan, de kan göra det så himla snyggt, men vissa som inte riktigt har skillsen får fram en otrevlig ridning.Usch, detta var ingen rolig ridning att titta på.
Heja Jens!
Är det någon som orkar förklara upplägget för en dressyrryttare, tycker det är olika för varje mästerskap...
Det här idag är väl både lag och individuellt kval? Är nästa omgång nästa individuella kval och lagfinal? Och sen individuell final? Eller har jag krånglat till det helt då?
Görs felen i den här klassen om till tidsfel förresten? Blir det ett sånt där poängsystem för alla ryttare sen så att bara den bästa har 0 fel i sista finalen?
Förlåt för många frågor, men det känns som sagt som att alla tävlingar har lite olika regler
Edit, såg nu på resultatlistan att felen verkar bli omgjorda till tid i dagens klass. Så då blev jag lite klokare åtminstone
Tiden blir till fel sen.Edit, såg nu på resultatlistan att felen verkar bli omgjorda till tid i dagens klass. Så då blev jag lite klokare åtminstone
Trevligt runda! Kul att hon nollade!Nu kommer Ioli!