Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vattnet känns ju dock som Malin får ta på sig?Jag tycker Indiana såg lite spänd ut, den kom inte riktigt igenom sprången och bara kapaciteten räddar den från fler nedslag.
Tror inte Malin kunde gjort så mycket annorlunda.
Håller med!Jag tycker Indiana såg lite spänd ut, den kom inte riktigt igenom sprången och bara kapaciteten räddar den från fler nedslag.
Tror inte Malin kunde gjort så mycket annorlunda.
Nä, det är bara du som har en hang-up på Malin!Vattnet känns ju dock som Malin får ta på sig?
Har dock för mig att du och jag har olika åsikter om hennes ridning
Absolut, men vad jag ser är en häst som backar av mer än vanligt - underlaget?Sen tycker jag inte att man bara kan skylla på att hästen ser spänd ut, den kan ju vara spänd pga ryttaren också.
Grön är den väl?
Det var lite min känsla, den stod ju liksom inte emot-emot men såg inte ut som vanligt utan tryckte in bakbenen mer för höjd och kom inte igenom sprången.Malin nämnde underlaget nu, lite sugigt och tungt. Och att Indiana blev för försiktig när hon var i första bommen och bara hoppade högre och högre men inte ut.
Jo, kanske. Malin har ju dock en tendens att underprestera rejält nån runda på varje mästerskap (typ 2 undantag?). Vad är hennes nerver och vad beror på hästen/hästarna? Sen stör det mig lite att hon sällan tar på sig misstag själv.Absolut, men vad jag ser är en häst som backar av mer än vanligt - underlaget?
Det var lite min känsla, den stod ju liksom inte emot-emot men såg inte ut som vanligt utan tryckte in bakbenen mer för höjd och kom inte igenom sprången.
De värsta läktarproffsen på Buke!Du har gjort exakt samma iakttagelse och analys som jag så det måste vara rätt
Gud vilket märkligt svar.Mailade följande till SVT igår
Jag uppskattar verkligen era reklamfria sportsändningar.
Era kommentatorer är proffsiga pålästa och sakliga men det finns ett undantag.
Anna-Maria Fredholm som kommenterar ridsport är allt annat än proffsig och gör faktiskt ett ganska dåligt jobb. Det är mängder med sakfel både när det gäller ekipage regler resultat och utförande.
Svaret
Va tråkigt att höra! Alla våra programledare gör sitt allra bästa och jag (som läser flera hundra tittarmail i veckan) har väldigt sällan sett just den här synpunkten om Anna-Maria, som är en uppskattad kommentator.
Det trista tycker jag är att AM inte är så tokig på intervjuer, jag skulle gärna byta plats på henne och Maria.Mailade följande till SVT igår
Jag uppskattar verkligen era reklamfria sportsändningar.
Era kommentatorer är proffsiga pålästa och sakliga men det finns ett undantag.
Anna-Maria Fredholm som kommenterar ridsport är allt annat än proffsig och gör faktiskt ett ganska dåligt jobb. Det är mängder med sakfel både när det gäller ekipage regler resultat och utförande.
Svaret
Va tråkigt att höra! Alla våra programledare gör sitt allra bästa och jag (som läser flera hundra tittarmail i veckan) har väldigt sällan sett just den här synpunkten om Anna-Maria, som är en uppskattad kommentator.
Jag har funderat över om Maria är bättre på engelska och därför är den som får intervjua utländska ryttare. Obs, har aldrig hört AM prata engelska men Maria gör det väldigt bra.Det trista tycker jag är att AM inte är så tokig på intervjuer, jag skulle gärna byta plats på henne och Maria.
De kan väl inte direkt hålla med i och för sig när man klankar på deras kollegorGud vilket märkligt svar.