Hopp-VM i Herning

Jag tycker Indiana såg lite spänd ut, den kom inte riktigt igenom sprången och bara kapaciteten räddar den från fler nedslag.

Tror inte Malin kunde gjort så mycket annorlunda.
Vattnet känns ju dock som Malin får ta på sig?

Har dock för mig att du och jag har olika åsikter om hennes ridning :D

Jag tycker Indiana såg lite spänd ut, den kom inte riktigt igenom sprången och bara kapaciteten räddar den från fler nedslag.

Tror inte Malin kunde gjort så mycket annorlunda.
Håller med!
Hoppas att de kommer tillbaka på rätt sida till i morgon. Om det är någon som kan göra det så är det Malin!

Absolut, men vad jag ser är en häst som backar av mer än vanligt - underlaget?
Jo, kanske. Malin har ju dock en tendens att underprestera rejält nån runda på varje mästerskap (typ 2 undantag?). Vad är hennes nerver och vad beror på hästen/hästarna? Sen stör det mig lite att hon sällan tar på sig misstag själv.

(Nu var väl detta inte att underprestera rejält men var ju bara tur att det inte blev 16 fel...)

Mailade följande till SVT igår

Jag uppskattar verkligen era reklamfria sportsändningar.
Era kommentatorer är proffsiga pålästa och sakliga men det finns ett undantag.
Anna-Maria Fredholm som kommenterar ridsport är allt annat än proffsig och gör faktiskt ett ganska dåligt jobb. Det är mängder med sakfel både när det gäller ekipage regler resultat och utförande.

Svaret
Va tråkigt att höra! Alla våra programledare gör sitt allra bästa och jag (som läser flera hundra tittarmail i veckan) har väldigt sällan sett just den här synpunkten om Anna-Maria, som är en uppskattad kommentator.

O_o

Anna-Maria Fredholm som kommenterar ridsport är allt annat än proffsig och gör faktiskt ett ganska dåligt jobb. Det är mängder med sakfel både när det gäller ekipage regler resultat och utförande.

Svaret
Va tråkigt att höra! Alla våra programledare gör sitt allra bästa och jag (som läser flera hundra tittarmail i veckan) har väldigt sällan sett just den här synpunkten om Anna-Maria, som är en uppskattad kommentator.

O_o
Gud vilket märkligt svar.

Svaret

O_o
Det trista tycker jag är att AM inte är så tokig på intervjuer, jag skulle gärna byta plats på henne och Maria.

Det trista tycker jag är att AM inte är så tokig på intervjuer, jag skulle gärna byta plats på henne och Maria.
Jag har funderat över om Maria är bättre på engelska och därför är den som får intervjua utländska ryttare. Obs, har aldrig hört AM prata engelska men Maria gör det väldigt bra.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson, Malin Baryard Johnsson, Jens Fredricson och Henrik von Eckermann. Det är kvartetten som rider om medaljerna i...
Svar
0
· Visningar
359
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnssons hemska färd på Indiana äventyrade Sveriges möjligheter. Då klev grabbarna fram. Toppinsatser av Henrik von...
Svar
0
· Visningar
316
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Henrik von Eckermann och hans King Edward dansar fram i Herning. – Det var perfekt, tio av tio från min sida och självklart från hästens...
Svar
0
· Visningar
258
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama