Hööksjacka

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 719
P

piggis_83

Den beiga jackan som är på s 15 längst ner i höökskatalogen, är den bra? Ser faktiskt snygg ut tkr jag, snygg färg också. Men det står att den har dragsko bak i ryggen, sen på s 16 längst upp till höger så är det en bild på en annan jacka som har dragsko i ryggen (man ser ju den på bild, ryggsidan alltså). Men det ser ju skitfult ut, är den beiga jackan på s 15 likadan i ryggen? För i så fall vill jag INTE ha den…! :devil:

Sv: Hööksjacka

Jag har den och tycker mycket om den, den jag fick hade ingen dragsko, så jag ringde till dem, och de sa att jackorna hade kommit från leverantören utan dragsko! Så nej det är ingen dragsko. :bump:

Liknande trådar

Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 319
Relationer Orkar inte gömma mig bakom ett anonymt nick... Hur säger man till sin sambo att hans klädstil suger utan att låta som en elak kärring... 15 16 17
Svar
334
· Visningar
34 803
Senast: _Taggis_
·
Hästvård Hej! Behöver dels skriva av mig, men kanske någon som är eller har varit i en liknande situation som mig. Hästen i fråga är ett... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 447
Senast: fruxolisa
·
Hästvård Min lilla tjej som alltid varit "frisk" har all världens trubbel med sin kropp :( Känner på mig att det här kommer bli långt. För just...
Svar
18
· Visningar
3 489
Senast: Nethril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka