Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svarar mig själv. Fy vilket äckligt material. Skulle jag aldrig ta på mig. Så kan det gå..jag är lite sugen på Riccione tävlingstoppen i vitt. Lagom om en inte vill ha plastrong och verkar inte vara för hög i kragen.
Vad är det för material? Jag har Salernotoppen och den är nåt funktionsmaterial, samma som nån Pikeurtop jag haft.Svarar mig själv. Fy vilket äckligt material. Skulle jag aldrig ta på mig. Så kan det gå..
Vad är det för material? Jag har Salernotoppen och den är nåt funktionsmaterial, samma som nån Pikeurtop jag haft.
Passade på att känna på den också när jag var, det är samma som Salernotoppen så det bekommer inte mig heller ! Tycker att Riccionetopen är himla fin och kan tänka mig en sån!Någon slags funktionsmaterial är det. Väldigt mjukt och liksom smiter om kroppen vilket jag kan tänka mig vissa inte gillar. Det bekom inte mig, så jag köpte en härom dagen.
Va synd. Jag har mot alla odds blivit sugen på det tränset men tänker ju inte köpa om det är skitläderVar och klämde på ett Lingus-träns, men det kändes väldigt billigt i läder och utförande så det fick hänga kvar.
Kändes lite halt och nästan slemmigt och var ett sånt material som knölar upp sig...Vad är det för material? Jag har Salernotoppen och den är nåt funktionsmaterial, samma som nån Pikeurtop jag haft.
Va synd. Jag har mot alla odds blivit sugen på det tränset men tänker ju inte köpa om det är skitläder
Såg även på fb att det var folk som gnällde på kvaliteten. Får väl känna och klämma dåMitt är jättefint! Haft det ett år nu och lika fint fortfarande. Välsytt med fina sömmar och bra slöjor, rejält läder utan att vara torrt eller klumpigt. Mycket bättre kvalité än Dyon wc.
Såg även på fb att det var folk som gnällde på kvaliteten. Får väl känna och klämma då
Jo det är väl så. Var sugen på ett nytt dressyrträns och kikade på ett för nästan 1000 spänn. Torrt läder och plastig färg. Blir nog att bara köpa nosgrimma istället.Det är nog som oftast med deras träns, vissa är jättebra och andra är sämre.
Jag har det bruna och det har inte släppt någon färg, inte blivit några veck osv.