Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är mycket höstiga färger tycker jag, marinblått och olivgrönt.
Är inte heller något fan av pastell. Även om jag har en stark kärlek till rosa så får det inte vara pastellrosa
Detta är trevlig rosa
Visa bifogad fil 25710
Jag är fortfarande spyless på de pannbanden från min ungdom och travhästeriet
Såg ett träns jag gillade väldigt mycket men som tur är(synd?) så här min xfull och den modellen fanns bara till full. Bra för plånboken! Sen gillade jag det svarta Equixpert schabraket tills jag såg att det endast gick att fästa i ringarna för förbygeln
Jag har bara en ring så det blir svårt, men det hade jag kunnat tänka mig att köpa till hoppsadeln
Jo det går, funderar på att chansa att det ligger på plats ändåFäster man inte det genom att dra igenom sadelgjorden också, eller där fanns inga såna alls? Jag brukar aldrig fästa mina schabrak där framme, klipper bara av stropparna. Vi gör likadant på jobbet och har aldrig haft problem med att schabrak kasar eller dyl
Jag älskar marinblått! Det är ingen vårig färg dockDet är mycket höstiga färger tycker jag, marinblått och olivgrönt.
Jag älskar marinblått! Det är ingen vårig färg dock
Samma här! Eller... typ den enda färgen i sadelkammarenJag gillar det också, en av våra basfärger
Någon som klämt och känt på deras nya träns Aachenträns Neston Fairfield? Modellen tilltalar mig, men min har ju liten xfull/xfull. Så klart finns tränset bara upp till full som alla deras fina träns
Någon som vet hur storlekarna är på Lingus-tränset? Ena ponnyn villhöver ett sånt men han har ponny i vanliga fall...