Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle hämta katalog idag men dom hade inga blev inte lite grinig. Hoppas jag får en på posten snarast. Skittråkigt å behöva kolla på nätet ju.
Hoppas att det är lite roligare grejer än vad jag sett på nyheterna. Alla pastellfärger gör mej spyfärdig
Den rosa ihop med ljusgrå är riktigt läckert. Ljusa färger är en sak men pastell är bara bläDet är mycket höstiga färger tycker jag, marinblått och olivgrönt.
Är inte heller något fan av pastell. Även om jag har en stark kärlek till rosa så får det inte vara pastellrosa
Detta är trevlig rosa
Visa bifogad fil 25710
Schabraket Cederville såg trevligt ut, i alla fall på bild. Undrar hur kvalitén är.
Tyckte åxå att det var lite nyheterKatalogen hade inte kommit till Sundsvall heller. Har kollat lite på webben men tycker det verkar vara ovanligt få nyheter? Hade hoppats på ett träns med mycket vit fodring a la PS senaste samt att de skulle börja sälja lösa anatomiska nackstycken eftersom fler märken har börjat göra det. De brukar som följa vad de stora trendiga märkena gör.
Det är mycket höstiga färger tycker jag, marinblått och olivgrönt.
Är inte heller något fan av pastell. Även om jag har en stark kärlek till rosa så får det inte vara pastellrosa
Detta är trevlig rosa
Visa bifogad fil 25710
Men i min värld är det där precis pastellrosa?!
Ja okej, fair enough