Hööks Pullarträns

L

LoveRindi

Hur är det? Det är väldigt fint så jag vill gärna ha det, men inte om det är dåligt, dvs hårt, spricker lätt etc. Är det liksom smidigt och någorlunda mjukt? Jag menar det som är svart eller brunt med runda mässingsspännen för typ 329kr.

Jag har ett sånt, fast som jag inte använder längre.

Tycker att det är helt okej, det är ingen toppenkvalitet i lädret, men helt okej.

Jag har ett. Funkar bra tycker jag. Smörjer och tvättar ganska ofta så det är mjukt, inte speciellt stelt...

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 531
Senast: Raderad medlem 149793
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 605
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 065
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare