Hööks Equiguard Damasker

cactuspower

Trådstartare
610606.jpg

Någon som har dessa?
Har själv funderat på och köpa dom till min fux, att ha lite till vardags. Har Jacsons dressyrskydd, men luddet blir ju skitigt ganska lätt om man rider ute osv. så därför är jag nyfiken på andra skydd i samma prisklass att hemma, ute och i skogen etc. Hur är Hööks i kvalitén, passform etc? Hur är de i passformen?

Sv: Hööks Equiguard Damasker

köpte sånna nu i helgen till min häst. för bakben.
tycker att de är helt ok för vardags/fritidsridning.

Jag har Equiguard shettissenskydd till min B-ponny. Köpte dom för att jag inte hittade några andra som var tillräckligt små och hade bra passform osv, och tur var väl det för dom har hållt jättebra :). Och då har dom fått stå ut mycket!
Jag har förresten bara bra erfarenheter av hööks, men man hör ju andra som "aldrig tänker handla där mer för....blabla..."

jag har också funderat på och köpa dem till vardagsridning. håller med om att hööks är lika bra som alla andra, mina saker därfrån har hållt jättebra, både täcken, träns, schabrak, benskydd m.m.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 067
Senast: Praefatio
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 731
Senast: Migo
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 275
Senast: lillamy73
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i... 13 14 15
Svar
287
· Visningar
38 824
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka