Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min gammelhöna, som är "minst 10 år" (kom hit för 9 år sedan och då var hon vuxen) är tämligen upprörd över att hon inte får gå ut. Jag förstår henne.Sååååå trött på den jäkla fågelinfluensan.
Samma här, har en höna som rymt ett par gånger. Snabb som en iller när jag öppnar dörren till boxan, springer ut och upp på gödselstacken för att åla sig innan jag får in henne.Min gammelhöna, som är "minst 10 år" (kom hit för 9 år sedan och då var hon vuxen) är tämligen upprörd över att hon inte får gå ut. Jag förstår henne.
De tre unghönorna, som kläcktes i september, vet ju knappt något annat än att vara inne så dem är lättare att övertyga.
Tjoho! Trädgårdsterroristerna är utsläppta!
Visa bifogad fil 69701
Lustigt då jag varit inne mer än en gång under helgen.
Jag bor precis utanför restriktionsområdet i Skåne, hade ni släppt?
Det är ju en rätt stor radie kring den smittade anläggningen.
Mina ignorerade frukosten och skyndade sig ut imorse. Tuppen tog en tuss grönt och lockade på tjejerna med samma ljud som han hade haft majs eller en daggmask. Helt lyrisk!Fler bilder på nyutsläppta fåglar vill vi ha!!
Så fina! Hedemora?Fler glada hönor. De gillar sin skog av kirskål och nässlor precis utanför dörren!
Visa bifogad fil 70146