N
Natascha
Jag skulle oxå ha backat. En häst kan ju göra ganska stora skador om den vill.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det konstiga är att i går var det inge problem att hämta henne i hagen eller lasta henne på transporten... Vilket jag tycker det borde ha blivit eftersom hon "vann" en gång..
Haha! Antar du syftar på min andra tråd om hur hon lever rövare i transporten?Hur gick det att frakta henne och hur var hon på träningen, ljuvlig och underbar?
ja tyvärr lyser goda råd med sin frånvaro (har även lagt in detta på NH och där har ingen svarat :smirk svaren blir mest att jag ska ta hjälp av kunnigt folk!?Som du märker lyser goda råd med sin frånvaro. Eftersom du känner din häst så väl och har så pass mycket erfarenhet själv tror jag inte vi här på buke kommer att kunna ge några konkreta tips som du inte redan hört........det verkar ju som om din kära lilla häst verkligen menade allvar just den gången och det är ju dessbättre väldigt ovanligt (men ingen tröst för dig....).
Lätt i bakvagnen har hon varit i hela sitt liv och ligger på bettet gör hon för att hon och kusken är oense om hur fort hon ska få springa... Om du skulle se henne skulle du inte säga som du gör.. Det roligaste som finns i hennes liv är att springa! Hon gör det med toppade öron och ser ut som hon vunnit på lotto! Hon kan bli lite sur och slå om man kör sakta och det kommer någon och kör förbi... annars slår hon de första varven för hon är pigg och busig!Men en som är för "lätt" och för "frisk" svår att transportera, känns framhalt och visar elakheter i hagen skulle jag iallafall ifrågasätta ifall det verkligen ska tränas för travet just nu?