Hon är tillbaka

Jeps

Trådstartare
Nu är den bortsprungna borderterriern hemma igen. De ringde nyss och hon sprang runt kyrkan i grannbyn.

Trött, kall och hungrig, men hel.

Tusen tack för allt stöd, det värmde.

Sv: Hon är tillbaka

Åh vad härligt :bump:
Skulle precis svara på ditt pm, men tänkte jag kollar här först.

Kanske den andra tråden försvann för det var "annonsering". Men man kan gott se sånt här mellan fingrarna tycker jag, när en hund sprungit bort.

Satt & kollade igenom den andra tråden men när jag skulle kolla sista sidan så *poff* borta:o
Skönt att höra att hunden kommit till rätta:banana:

Åh du kan inte tro vad glad jag blir! Fick så obehagliga dejavú upplevelser från i höstas. (ville inte skriva det här i förra tråden då det inte slutade väl)

Då lånade jag ut Harry (min flat) till en av sambons vänners mamma som tappade sin tolvåriga borderterrier när hon var ute och plockade bär. De sökte i flera veckor och tog hjälp av jaktlag (de var i skogen när det hände) men den försvann spårlöst. den var gammal hade diabetes och var halvdöv och såg dåligt så tyvärr klarade den nog sig inte länge.

Fortfarande inte funnen :( Tycker så synd om matten som inte vet vad som hände.

Därför blir jag så glad när jag nu läser att er bt är tillbaka!

KRAM javan

Jag fick PM från Lillebill. Tråden togs bort pga pajkastningen som förekom iden. Hon såg mellan fingrarna med efterlysningen.

Tack för det Lillebill.

Jag är så glad, trött, men glad. Hertan är nog ännu tröttare. Hon har lagt sig i korgen och inte rört sig sen hon kom hem. Orkade inte ens komma med ut i köket när jag fixade mig lite ätbart. :)

Hon sover säkert hela dagen nu :D Tar lite mat, vatten sen sova vidare :)

Tänk om hon kunde berätta vad hon gjort :D

Ja det hade varit kul att höra, Hon hade nog inte tänkt sig att matten skulle springa bort på det sättet. Hon var väldigt glad över att bli återfunnen. :D

Vad skönt att höra! Jag har varit så orolig. Klappa henne ifrån mig! / Jeanette

Åh vad skönt att höra. har funderat på er idag.

Se till att mys riktigt ordentligt i kväll nu!

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 391
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
875
Senast: cassina
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 897
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka