Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åh du kan inte tro vad glad jag blir! Fick så obehagliga dejavú upplevelser från i höstas. (ville inte skriva det här i förra tråden då det inte slutade väl)
Då lånade jag ut Harry (min flat) till en av sambons vänners mamma som tappade sin tolvåriga borderterrier när hon var ute och plockade bär. De sökte i flera veckor och tog hjälp av jaktlag (de var i skogen när det hände) men den försvann spårlöst. den var gammal hade diabetes och var halvdöv och såg dåligt så tyvärr klarade den nog sig inte länge.
Fortfarande inte funnen Tycker så synd om matten som inte vet vad som hände.
Därför blir jag så glad när jag nu läser att er bt är tillbaka!
Jag fick PM från Lillebill. Tråden togs bort pga pajkastningen som förekom iden. Hon såg mellan fingrarna med efterlysningen.
Tack för det Lillebill.
Jag är så glad, trött, men glad. Hertan är nog ännu tröttare. Hon har lagt sig i korgen och inte rört sig sen hon kom hem. Orkade inte ens komma med ut i köket när jag fixade mig lite ätbart.
Ja det hade varit kul att höra, Hon hade nog inte tänkt sig att matten skulle springa bort på det sättet. Hon var väldigt glad över att bli återfunnen.
Hästnyheter Ja, jag tittade på world cup klassen i hoppning från Göteborg och lite från GP'n i hoppning.
Dressyren tittar jag aldrig på. Kan titta i...
Hundavel & Ras Om ni gillar jaktlabben och dessutom tänker er en unghund så att tänker jag att det inte borde vara svårt att hitta en vettig sådan :)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.