Sv: homeopati

WOW! Vilken skillnad :eek:
Bra jobbat måste jag säga, är otroligt imponerad :bow:

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

mimus skrev:
Ett år, det är ju helt otroligt lång tid, varför? Vet du det?

främmande föremål kan vandra i kroppen, det beror på hur många främmande föremål som kan bli kvar...typ små träflis,benflis...en del kapslar in sig, andra gör det inte...vandringarna vet man inte när dom börjar...eller slutar...

HÄR ÄR SIDAN3

Vi var inne på rtg idag...han ser VÄLDIGT fin ut enl vet och får nu börja skritta igång...4 veckor skritt sedan trav :bump: :bump:

dock har han en del små pålagringar på benhinnan,skenan och kotan.. inga vid leden... men som han såg ut, helt barskrapad på benhinnan ca 25 cm så är det jättefint idag och inte alls de komplikationer man väntade sig...

jag slår mig inte för bröstet, jag vet inte om homeopatin har hjälpt eller om han skulle vara lika fin annars...det kan ingen människa veta...men jag är jäkligt glad att det ordnat sig för Pålle :love: Vad det än är som har gjort det.

Så det betyder att jag kan ha en "vandrande pinne" i kusen. :crazy:

Lite kan du väl slå dig för bröstet tycker jag.

Sen måste jag erkänna att jag börjar bli förtjust i " Duppe".
Fin häst :love:

Liknande trådar

Hästvård I morse kom dottern in och meddelade att tvåårshingsten hade ett stort sår på utsidan strax under vänster framknä, bakom tjockaste delen...
Svar
12
· Visningar
1 654
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 073
Senast: Magica
·
Hästvård Hej Vänder mig till forumet för att höra med er som varit med om liknande & kan dela med sig av sina erfarenheter. För 6 veckor...
Svar
2
· Visningar
4 699
Senast: jarnroos
·
G
Hästvård I 1½ år nu har jag funderat på om jag handlade rätt när mitt fullblodssto skadade sig i hagen och blev långtidskonvalescent. Jag valde...
Svar
17
· Visningar
1 977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka