stämmer!Förlåt! Jag är påväg hem nu. Dl kl 21:15?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
stämmer!Förlåt! Jag är påväg hem nu. Dl kl 21:15?
MariaMontazami – tar med toffsar, vad annars. Dock orolig att de ska bli stulna. Nominerar Hedinn som borgmästare. Röstar på bollen__. En andraröst känns lite udda i första DL tycker jag. Får mig att lägg MM åt den lurviga sidan, men jag kan ha fel.
En andraröst står ut mer än en tredje- eller fjärderöst?Ulvarna lär ju ha större chans att lyckas lägga sin röst på en god än på ficktjuven i denna lek. Jag tror inte de röstar på varandra i första DL (jo, jag är mycket medveten om att lyan i nån lek följde varandra hela tiden så man vet aldrig med lyan) så därför står en andraröst ut i mina ögon.
Fast jag skrev egentligen aldrig att du satt där med dom. Det var någon annan (kan i te kolla nu), och jag förnekade inte att tanken slagit mig. Men det var lite lösa grunder att placera dig där, det finns andra som kan tjattra också. Att jag hade fel om bollen tyckte jag inte att jag behövde påpeka, det är ju rätt uppenbart.Du glömde att ta med mig!
Igår tänkte du att bollen__1 och BSF som tog med sig öronproppar repektive hörlurar satt i en tjattrande lya- dvs mig (Anka på dig ! )
Jag vete sjutton heller vart jag har BSF - men igår var du säker på att JAG var i lyan och dessutom Bollen__1 och BSF Idag verkar du mer inriktad på BSF och vad tycker du om mig idag då?
Nej, inte mer än en tredje- eller fjärderöst. Men i första DL är alla röster som är påfyllnadsröster nåt att kolla på tycker jag.En andraröst står ut mer än en tredje- eller fjärderöst?
Med det resonemanget skulle ju alla lägga ströröster och DL1 lottas.
Så nu var det ingen lyckoträff längre?hemlig röstar på AnnaAnka - för att hon la spiken i kistan för bollen__1.
NÄ jag tänker inte vänta med att rösta idag !
Sorry jag har utlovat en sammanställning , men jag vill hellre lägga rösten först och komma med tankarna sedan. Jag har skrivit vad jag tycker redan igår egentligen
Jag reagerade väldigt snabbt på @paow som följde med MariaMontazami med ÅH det var skarpt tänkt! Misstänkligt - mystiskt? ang bollen__ igår Men ville INTE ändra röst däråt ändå?
Och nu känn hon som en mycket trolig ulv idag som inte ville ändra röst till någon hon trodde var tjuven!
Och idag vill hon inte lägga sin röst på mig för att JAG skulle kunna vara tjuven?
Visst jag håller med på ett sätt bättre få ut en ulv än en tjuv
Samtidigt misstänker jag att GW Persson kan ha lite på fötterna ang Paow så jag tänker följa min tanke om vem som är ulv idag
AnnaAnka röstar på Paow för jag tror att hon kan vara ulv,
dels pga hennes egna tankegångar (de som inte går att klassificera som en bimbos)
och dels för att jag tror hon kan vara en avslöjad ulv
Det kan absolut vara Sasse också. Bsf och Sasse nominerade varandra.Är du kvar i den tanken? Och måste det isf vara Bsf eller kan de också försökt med Sasse?
Kan vara både och.Så nu var det ingen lyckoträff längre?
nä jag sa ju att jag fattar iden att det är bättre att få ut en ulv en en tjuv ju?Så du tycker det är bättre att ja röstar på en misstänkt tjuv än en misstänkt ulv?