Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

nä jag sa ju att jag fattar iden att det är bättre att få ut en ulv en en tjuv ju?
Vilka är dina ulvar då?

Ja har ju nämnt GW innan, i min fundering. Sedan beror det som sagt på om ulvarna känner till tjuven eller inte. Känner de till tjuven, så tror jag de kan finnas i rösterna på bollen__1. Känner de inte till tjuven, så tror jag de kan finnas i strörösterna. Visst har du läst det jag skrev innan?

Min handler måste gå och lägga sig så ANW röstar på hemlig för att det är lite väl många luckor i teorierna och det känns som en lurvig typ som skriver för att ha skrivit ungefär.

Även jag känner så kring hemlig. Tycker nästan att det var för mycket fel för att hon skulle vara ulv. Men man vet ju aldrig och det känns inte kul om det skulle bli ett drev och hon är god.
Samtidigt funderar jag över paow, men ser att Ankan har röstat på henne med ungefär den teori jag hade.

Ja har ju nämnt GW innan, i min fundering. Sedan beror det som sagt på om ulvarna känner till tjuven eller inte. Känner de till tjuven, så tror jag de kan finnas i rösterna på bollen__1. Känner de inte till tjuven, så tror jag de kan finnas i strörösterna. Visst har du läst det jag skrev innan?
jodå det har jag läst
HUR skulle lyan känna till tjuven tänker du? Visst en drällrad finns ju till lyan iom lösmynte spionen-men det enda den säger dem är ju vem som INTE är tjuven( dvs den som blivit tjuvad?)
Att verkligen VETA vem som är tjuven( från en lyas point of view) i DL1 röstningen känns ju ---- konstigt .

Även jag känner så kring hemlig. Tycker nästan att det var för mycket fel för att hon skulle vara ulv. Men man vet ju aldrig och det känns inte kul om det skulle bli ett drev och hon är god.
Samtidigt funderar jag över paow, men ser att Ankan har röstat på henne med ungefär den teori jag hade.
Häpp !;)

jodå det har jag läst
HUR skulle lyan känna till tjuven tänker du? Visst en drällrad finns ju till lyan iom lösmynte spionen-men det enda den säger dem är ju vem som INTE är tjuven( dvs den som blivit tjuvad?)
Att verkligen VETA vem som är tjuven( från en lyas point of view) i DL1 röstningen känns ju ---- konstigt .

Tjuven kanske har lyckats vinka så lyan upptäckt den. Jag tror inte det är särskilt troligt, men jag vill samtidigt inte godförklara de som röstade på bollen__1 bara för att bollen__1 inte var tjuv.

Tjuven kanske har lyckats vinka så lyan upptäckt den. Jag tror inte det är särskilt troligt, men jag vill samtidigt inte godförklara de som röstade på bollen__1 bara för att bollen__1 inte var tjuv.
Den enda som jag tyckte vinkade bra så var det i så fall du själv :D Men hoppas att GW har på fötterna helt enkelt med sin röst,

Jag velar. Jag tycker att alla som har fått röster nu (hemlig AA och paow ) känns som möjliga ulvkandidater.
Men jag tror ju inte att vi har sådan tur att det står mellan tre ulvar.

hemlig har börjat snurra till det för sig nu ikväll, och jag är inte säker på att jag är odelat positivt inställd till hennes godförklaring av mig. Men samtidigt känns det som att hon blev ett lätt offer nu.
paow - vet inte. Kan vara ond som kommenterade teorierna om bollen men valde att inte rösta efter dem då hon ville hålla sig utanför?
AnnaA har jag väl teoriat om mest hela dagen känns det som. Vet varken ut eller in. Varför lägga den rösten som god? Samtidigt kanske hon troligare är tjuv än ulv? och just därför vågar sticka ut?

Blacksmithfarm röstar på paow
Då hennes kommentar om att teorierna om boll1 var intressanta tillsammans med hennes ovilja att lägga sin röst där känns som en ulv som inte vill bli indragen i att rösta på en god (eller tjuven) som åker ut.

Ja vet ju min roll, även om Ankan verkar ha fått för sig nåt knäppt bara för att GW lagt en röst på mig. Så för att inte riskera att åka ut, så röstar jag där det gör skillnad.

Paow röstar på Hemlig

För att rädda mej själv å för att ja tror hon kan vara luden me tanke på hur hon rörde till det i sitt teoriinlägg.

Jag är mycket skeptisk till @AnnaAnka men det känns mer som att hon skulle vara tjuv än ulv. Därför kanske hon kan vänta tills senare.

Så har vi då @paow och det som talar mot henne är just hennes reaktion på misstankarna mot bollen. Men så röstar Ankan där vilket gör att jag måste tänka ett varv till.
Och så har vi @hemlig som visserligen brukar röra till det men nu var det väldigt mycket.

Eftersom klockan tickar på så väljer jag att rösta på hemlig eftersom hennes sammanställning var väl slarvig.

FarmenQristina röstar på hemlig

Noterat att ANW nominerade MM och sedan röstat på samma spelare som MM i två DLs nu.

Jag velar mellan hemlig och paow men tycker nog att paow är skummare, främst att hon inte ville rösta på B1 samtidigt som hon tyckte teorin var så bra. Och det här med att lyan borde veta vem tjuven är nu det känns ju trots allt rätt otroligt? Men främst är det att hon inte röstade på B1 när hon tyckte teorierna var så bra som gör att jag funderar vilken sida hon är på.
B2 röstar på paow

Jag hinner tyvärr inte teoria som jag tänkt innan DL, så det får bli lite som det blir och jag lägger in fler teorier allt eftersom.

Spontant (utan att ha läst de senaste sidorna, ni skriver för mycket! :p) så reagerar jag mest på paow. Jag tycker att hennes inlägg dag 1, att hon tyckte MM's motivering på Bollen__ var vettig, och att hon tyckte att MM och Agnes nog säkert hade hittat en ond. Då borde hon ha röstat där. För mig känns det som att hon ville misstänkliggöra Bollen__ men utan att gå hela vägen för att rösta, och samtidigt hålla av MM lite diskret.

Sasse röstar på paow

Ledsen för dåligt motiverad röst! Jag håller på med citat och teorier, men LL har ju satt en så dum tid som DL :mad: ;)

Börjar jobba om tre minuter, så det blir en snabbvisit

Emma Andersson röstar på hemlig

Även om hon brukar trassla till det för sig brukar det vara på ett mer ärligt sätt när hon är god. Nu tycker jag det är mer utstuderat trassel hon kommer med med sina luckor i teorierna, känns helt klart ulvigt

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar