Hollywoodfruar - the Robinson Edition (ulvlek)

Spontant känner jag mig misstänksam mot Snurrfian och AnnaAnka som kommer med de senare rösterna på bollen__ Samtdigt påminner jag mig själv om att ulvarna inte kan ha vetat om bollen__s roll - men jag kan tänka mig att de är nöjda med resultatet. I alla fall, det gör ju att min spontana misstänksamhet kanske inte är så logisk.

Känner att jag skulle behöva läsa om tråden, men vet inte om jag orkar göra det nu. Vi får se. Om jag överlever natten så ska jag iaf göra det.
Logiskt eller inte, jag fastnar lite på att @AnnaAnka gör precis som i förra leken i DL1, och det gick ju inget vidare. Varför repetera det nu? Om det inte är för att verka god, då hon var god i förra leken.

Det kan säkert vara ärligt också, men om man spelar med en sida, där man inte vet vilka som är med, bör det väl vara mer intressant av att låta andra ha möjlighet till invändning än att man får styra utgången på egen hand?

Logiskt eller inte, jag fastnar lite på att @AnnaAnka gör precis som i förra leken i DL1, och det gick ju inget vidare. Varför repetera det nu? Om det inte är för att verka god, då hon var god i förra leken.

Det kan säkert vara ärligt också, men om man spelar med en sida, där man inte vet vilka som är med, bör det väl vara mer intressant av att låta andra ha möjlighet till invändning än att man får styra utgången på egen hand?
För att vara mer tydlig, vad gjorde hon i förra leken?

Äsch, man kan tända en eld genom att rulla pinnar. Dessutom röker jag inte ;)
img-4821.jpg
Du menar så här :p ;)

Hmmm, gav mig en idé till nästa Robinson-tävling.... :idea:

Alltså oavsett vilken sida man är på så vet man ju viken sida män ÄR på?
Jag gör som jag brukar - dvs jag vet att jag är snyggast i universum;)

edit man vet vilken sida MAN är på
(sedan vet jag ju vilken sida män oftast är påO_o:cautious: :angel:)

Senast ändrad:
Information från tävlingsledningen!!

Hedinn har under kvällen tyvärr utvecklat stark allergi mot sitt insektsmedel efter att ha gått bärsärk i sitt tält i sin jakt på insekter och hon måste vila upp sig på annan ort under resten av tävlingen. Hedinn ersätts av en snabbt comeback:ande bollen___ som förhoppningsvis är mer försiktig med insektsprayen :p

Information från tävlingsledningen!!

Hedinn har under kvällen tyvärr utvecklat stark allergi mot sitt insektsmedel efter att ha gått bärsärk i sitt tält i sin jakt på insekter och hon måste vila upp sig på annan ort under resten av tävlingen. Hedinn ersätts av en snabbt comeback:ande bollen___ som förhoppningsvis är mer försiktig med insektsprayen :p
Pfft, förtal!
Producenterna hade klantat sig, jag trodde att jag sökte till Hollywoodman söker fru, men istället blir jag placerad på en öde ö utan män (sorry GW, men nää). Vidrigt, vem vill sova i sand, liksom?
Så jag blev delfin och simmade över till Singapore, sitter nu på ett lyxhotell och väntar på Mr. Right (bara de där satans allergiska utslagen kan ge med sig någon gång!).

Enda negativa är väl att vinet är så satans dyrt här, får bli öl och whisky sour istället.

Lycka till alla! :love:

Pfft, förtal!
Producenterna hade klantat sig, jag trodde att jag sökte till Hollywoodman söker fru, men istället blir jag placerad på en öde ö utan män (sorry GW, men nää). Vidrigt, vem vill sova i sand, liksom?
Så jag blev delfin och simmade över till Singapore, sitter nu på ett lyxhotell och väntar på Mr. Right (bara de där satans allergiska utslagen kan ge med sig någon gång!).

Enda negativa är väl att vinet är så satans dyrt här, får bli öl och whisky sour istället.

Lycka till a
lla! :love:
:rofl:

:love:

Jag tänker i något slags omvänt scenario så skulle ju någon som använde teorin att B1 var tjuv kunna använda det som sin vink till lyan också. Inte helt omöjligt men B2 får kolla på det imorgon.

Uppe med hajarna. Jag kom just på att om jag överlever har jag typ ingen tid alls efter kl 16 idag, så jag måste rösta före:crazy:.

Det var väl i och för sig inte så många (2) som röstade utifrån teorin att hon skulle vara tjuv. De andra två röstade ju på grund av annan orsak. Jag förstår din tanke bakom inlägget ovan, men håller med GW, (speciellt) första dagen är man väl inte säker på något alls?

Nä, men jag tyckte att teorierna lät så vettiga för att vara första dagen. Borde lärt mig att de inte behöver stämma för det. :meh:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Då är det äntligen dags för en ny säsong av Svenska Hollywoodfruar! Men vad händer bakom kulisserna innan strålkastarna tänds och...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
23 004
Senast: LenaH
·
Tjatter Äntligen! Det har varit på gång länge men ikväll är det äntligen dags för tredje säsongen för Robinson-Buke – nu i Allstars edition...
85 86 87
Svar
1 737
· Visningar
64 487
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar