Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag tänkte jag skulle skaka om dig lite, verkar som det lyckades över förväntan.....Herregud försöker LL ta livet av mig? Jag hann börja fundera på om jag hade misslyckats med att få iväg rösten, telefonspelande är inte min starka sida.
Tror vi kunde konstatera det i förra leken, LL är ondaHerregud försöker LL ta livet av mig? Jag hann börja fundera på om jag hade misslyckats med att få iväg rösten, telefonspelande är inte min starka sida.
Logiskt eller inte, jag fastnar lite på att @AnnaAnka gör precis som i förra leken i DL1, och det gick ju inget vidare. Varför repetera det nu? Om det inte är för att verka god, då hon var god i förra leken.Spontant känner jag mig misstänksam mot Snurrfian och AnnaAnka som kommer med de senare rösterna på bollen__ Samtdigt påminner jag mig själv om att ulvarna inte kan ha vetat om bollen__s roll - men jag kan tänka mig att de är nöjda med resultatet. I alla fall, det gör ju att min spontana misstänksamhet kanske inte är så logisk.
Känner att jag skulle behöva läsa om tråden, men vet inte om jag orkar göra det nu. Vi får se. Om jag överlever natten så ska jag iaf göra det.
För att vara mer tydlig, vad gjorde hon i förra leken?Logiskt eller inte, jag fastnar lite på att @AnnaAnka gör precis som i förra leken i DL1, och det gick ju inget vidare. Varför repetera det nu? Om det inte är för att verka god, då hon var god i förra leken.
Det kan säkert vara ärligt också, men om man spelar med en sida, där man inte vet vilka som är med, bör det väl vara mer intressant av att låta andra ha möjlighet till invändning än att man får styra utgången på egen hand?
Äsch, man kan tända en eld genom att rulla pinnar. Dessutom röker jag inteOch vad är det ena utan det andra? Har du försökt tända en cigg utan tändare? Va?
Röstade i sista minuten i DL1, en röst som la upp spionen till lottning och som sen åkte. Blir ju lite fundersam när det händer igen.För att vara mer tydlig, vad gjorde hon i förra leken?
Alltså oavsett vilken sida man är på så vet man ju viken sida män ÄR på?Logiskt eller inte, jag fastnar lite på att @AnnaAnka gör precis som i förra leken i DL1, och det gick ju inget vidare. Varför repetera det nu? Om det inte är för att verka god, då hon var god i förra leken.
Det kan säkert vara ärligt också, men om man spelar med en sida, där man inte vet vilka som är med, bör det väl vara mer intressant av att låta andra ha möjlighet till invändning än att man får styra utgången på egen hand?
Röstade i sista minuten i DL1, en röst som la upp spionen till lottning och som sen åkte. Blir ju lite fundersam när det händer igen.
och fö så var det INTE en lottningssitution i denna lynchen väl?Röstade i sista minuten i DL1, en röst som la upp spionen till lottning och som sen åkte. Blir ju lite fundersam när det händer igen.
Pfft, förtal!Information från tävlingsledningen!!
Hedinn har under kvällen tyvärr utvecklat stark allergi mot sitt insektsmedel efter att ha gått bärsärk i sitt tält i sin jakt på insekter och hon måste vila upp sig på annan ort under resten av tävlingen. Hedinn ersätts av en snabbt comeback:ande bollen___ som förhoppningsvis är mer försiktig med insektsprayen
Pfft, förtal!
Producenterna hade klantat sig, jag trodde att jag sökte till Hollywoodman söker fru, men istället blir jag placerad på en öde ö utan män (sorry GW, men nää). Vidrigt, vem vill sova i sand, liksom?
Så jag blev delfin och simmade över till Singapore, sitter nu på ett lyxhotell och väntar på Mr. Right (bara de där satans allergiska utslagen kan ge med sig någon gång!).
Enda negativa är väl att vinet är så satans dyrt här, får bli öl och whisky sour istället.
Lycka till alla!
Det var väl i och för sig inte så många (2) som röstade utifrån teorin att hon skulle vara tjuv. De andra två röstade ju på grund av annan orsak. Jag förstår din tanke bakom inlägget ovan, men håller med GW, (speciellt) första dagen är man väl inte säker på något alls?