Lägereld Qristina, lägereld!Och vad är det ena utan det andra? Har du försökt tända en cigg utan tändare? Va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägereld Qristina, lägereld!Och vad är det ena utan det andra? Har du försökt tända en cigg utan tändare? Va?
Det var väl i och för sig inte så många (2) som röstade utifrån teorin att hon skulle vara tjuv. De andra två röstade ju på grund av annan orsak. Jag förstår din tanke bakom inlägget ovan, men håller med GW, (speciellt) första dagen är man väl inte säker på något alls?Hm... måste kolla igenom vad som egentligen hände där, om ja överlever natten. Alltså ja hade så fullt upp med annat så ja trodde de som röstade på bollen__ var säkra på att hon var tjuv. Det lät iaf logiskt det lilla ja hörde. Nu gäller det att välja rätt sovsällskap i natt.
jag känner mig misstänksam till @paow som direkt hakade på @agnesnicolewinter teori om bollen__ som tjuv
behöver mer att dricka !!
@Bartendern
give it to me baby!
Nä det var jag som hängde på @MariaMontazamijag känner mig misstänksam till @paow som direkt hakade på @agnesnicolewinter teori om bollen__ som tjuv
behöver mer att dricka !!
@Bartendern
give it to me baby!
Nej de känner inte till varandra.Men vet ulvarna vem tjuven är? Om inte så är det väl dumt att rösta på en som möjligen kan vara det. (Reserverar mig för att jag fortfarande bara hunnit läsa sporadiskt)
AlltsåMen vet ulvarna vem tjuven är? Om inte så är det väl dumt att rösta på en som möjligen kan vara det. (Reserverar mig för att jag fortfarande bara hunnit läsa sporadiskt)
ok ja men det fick mig att nyktra till lite - det har du rätt i!Nä det var jag som hängde på @MariaMontazami
@paow röstade inte på bollen. Däremot reagerade jag på kommentaren om att hon (paow) trodde att de som röstade på bollen var säkra på att hon var tjuv. Bortsett från att det knappast går att vara säker på något i DL1 - om några identifierat en säker ond, varför röstar man inte själv där då om man är god?jag känner mig misstänksam till @paow som direkt hakade på @agnesnicolewinter teori om bollen__ som tjuv
I morgon får du vänta med att träffa Baronen till efter lynchenOj då, tack att du var uppmärksam. Den rösten saknades i en av röstlistorna
Varningen är tillbakadragen
Bartender is da kingI morgon får du vänta med att träffa Baronen till efter lynchen
Måste hålla med. Tyckte det var en underlig ändring av BM-nominering bollen__ gjorde, med tanke på motiveringen och hur hon svarade på frågor angående det. Nu i efterhand kan man ju fråga sig varför hon som ulv skulle ändrat nominering på så vis, för det var ju inte diskret whatsoever. Men jag förstår också rösterna på henne. Förövrigt tycker jag du verkar alldeles för vettig för att passa som GWAlltså, jag tycker inte att det är så konstigt att bollen fick röster. Jag satt själv och funderade på att ändra eftersom jag BOPat på Maria och plötsligt var hon uppe i lottning (minns inte om någon roll kan påverka redan i DL1). Jag tyckte att bollens svar på Annas fråga var lite märkligt. Så jag velade.
Visst kan någon ond ha röstat på bollen, men jag förstår att rösterna föll så.
Spontant känner jag mig misstänksam mot Snurrfian och AnnaAnka som kommer med de senare rösterna på bollen__ Samtdigt påminner jag mig själv om att ulvarna inte kan ha vetat om bollen__s roll - men jag kan tänka mig att de är nöjda med resultatet. I alla fall, det gör ju att min spontana misstänksamhet kanske inte är så logisk.BM-Nomineringar:
12:53 FarmenQristina nominerar LeifGW
13:07 Blacksmithfarm nominerar Sasse
14:21 Emma nominerar ElenaBelle
(14:34 bollen__ nominerar Sasse)
14:42 hemlig nominerar Blacksmithfarm
14:47 MariaMontazami nominerar Hedinn
15:47 GW_Persson nominerar Blacksmithfarm
16:17 Gunilla_Persson nominerar Hedinn
17:19 Snurrfian nominerar paow
18:18 Sasse nominerar Blacksmithfarm
18:34 AnnaAnka nominerar hemlig
18:35 Hedinn nominerar hemlig
19:11 Paow nominerar GW_Persson
20:06 agnesnicolewinter nominerar MariaMontazami
20:23 ElenaBelle nominerar Sasse
20:51 bollen__ ändrar sin nominering till Blacksmithfarm
DL 1
14:42 hemlig röstar på FarmenQristina
19:30 MariaMontazami röstar på bollen__
19:54 Hedinn röstar på Agnesnicolewinter
20:00 Sasse röstar på Emma_Andersson
20:04 Emma Andersson röstar på Snurrfian
20:24 paow röstar på AnnaAnka
20:26 Agnesnicolewinter röstar på bollen__
20:28 GW_Persson röstar på MariaMontazami
20:49 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
20:52 bollen__ röstar på MariaMontazami
20:56 ElenaBelle röstar på GW_Persson
20:59 GunillaPersson röstar på Blacksmithfarm
21:12 Snurrfian röstar på bollen__
21:13 FarmenQristina röstar på hemlig
21:14 AnnaAnka röstar på bollen__
. Förövrigt tycker jag du verkar alldeles för vettig för att passa som GW
Men jag var ju tvungen att fira att papprena är påskrivna å stugan såld, visserligen var det redan igår - kan det vara alkoholångorna som dröjer sig kvarI morgon får du vänta med att träffa Baronen till efter lynchen
Ah grattis och baronen är nästan oemotståndlig. I kväll bjuder jag på enMen jag var ju tvungen att fira att papprena är påskrivna å stugan såld, visserligen var det redan igår - kan det vara alkoholångorna som dröjer sig kvar
Tävlingens första varning är utdelad till @Snurrfian som missat röstningen.
Herregud försöker LL ta livet av mig? Jag hann börja fundera på om jag hade misslyckats med att få iväg rösten, telefonspelande är inte min starka sida.Oj då, tack att du var uppmärksam. Den rösten saknades i en av röstlistorna
Varningen är tillbakadragen