Högt kurr i magen

MrsScabtree

Trådstartare
Nu är det igång igen, Harley har ett sånt himla kurr i magen. Det låter alltså riktigt HÖGT! Han är inte intresserad av maten precis..
Han har haft samma problem förut ett par gånger. Men det går lååångt mellan "attackerna". Han verkar inte ha ont precis, han ligger som vanligt men visst verkar han också undra vad som sker.
Vad ska jag göra?
 
Sv: Högt kurr i magen

så där gjorde min lilla ängel i perioder också när hon levde!
det var liksom världens jättekurr från den lilla lilla vovven (en cavalier) :o :D
jag undrar också vad detta kommer sig?
 
Sv: Högt kurr i magen

Min vovve brukar få detsamma. Tycker mig ha spårat det till att han ätit ngt olämpligt. Han brukar bli lika förvånad som jag när det låter :)
 
Sv: Högt kurr i magen

hehe precis ;)
låter ju nästan (men bara nästan) som åskan :p
 
Sv: Högt kurr i magen

Samma sak hände mig idag, våran gamla Briardtik låg och sov.
Sen så hörde jag ett konstigt ljud. Lät som om tvn var på i rummet brevid, jag var då i köket och Yavanna (Briarden) i hallen precis brevid köket. Blev jätte rädd :crazy: Lät inte som ngt jag hört förrut.. Gick till mitt rum som jag varit i precis innan och kollade om tvn var på, men inte!
Sen så lät det igen, lät som ett sånt där ljud som kommer från robbotar man ser på tv. Jag vart helt livrädd. Tills jag luskade ut att det var Yavanna som spökade för mig. Till och med katten och andra hunden vände sig om och tittade och undrade vad det var som lät.
Snacka om att jag var skraj :eek:

Hon har inte heller sån stor aptit. Äter varannan dag ungefär
 
Sv: Högt kurr i magen

Min kompis hund lät också som åska, och lite dålig på äta. Det visade sig att hon hade maggkatarr, Hon fick magmedicin sen har hon blivit bättre. I bland får hon återfall, men lite medicin för magen sen blir hon bättre. mvh Tuttan
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 467
Senast: Hazel
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 287
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 683
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 185
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp