@hvala jag läser gärna din fl-berättelse! (Jag är lite nördig och älskar fl-berättelser..!)
@thoora vilken förlossning! Jag hoppas att du kan känna dig nöjd med din förlossning, även om den inte blev "som den skulle". Och Grattis till bebisen!!
@Nelle vilken tur att ni lyssnade på dina signaler istället för på BM, jag tror inte att det är såå kul att få bebis i bilen
Vad skönt att allt gick bra och att ni mår bra! Och ett Grattis till dig med!!
Kl
Jag var hos BM i torsdags, bebis är fixerad med huvudet neråt och alt ser bra ut! Vi gick igenom mitt förlossningsbrev och hon föreslog ett ev möte på förlossningen för att diskutera vissa punkter i förhand. Inte för att de skulle övertala mig om något utan för att man bara ska ha det klart då hon vet att jag blev besviken på vissa saker sist (även om själva förlossningen gick bra).
Hon skulle ringa och se vad de säger, det kanske inte behövdes något möte eller rent av räckte med ett telefonsamtal istället. Vi får se helt enkelt.
Annars var vi ju på ullared igår. Så mycket folk! Var inte inne så länge (man kom inte fram på vissa avdelningar), men det gick bättre än förväntat med fogarna (även om jag vant mig att vara mer eller mindre konstant halt i liten grad..).
Iallafall, imorse vaknade jag med molvärk som höll i sig i ett par timmar, likadant som kommit på kvällarna hittills. Men sen har det kommit och gått hela dagen med mer värk i molandet än vanligt. Det har hållit i sig hela dagen och kommer fortfarande lite då och då..
Jag försöker att inte hoppas allt för mycket, det är ju ändå två veckor kvar till BF, men det går inte så bra